اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن تنها زبان قدرت را می‌فهمد/ وحشی گری اروپا بدترین آفت بشریت

دشمن تنها زبان قدرت را می‌فهمد/ وحشی گری اروپا بدترین آفت بشریت
آیت الله عبادی با بیان اینکه سیاست و فرهنگ حاکم بر اروپا وحشی گری است، گفت: دشمن تنها زبان قدرت را می فهمد و براساس آیات قرآن آنجایی که افراد تخلف کنند و بخواهند اوضاع را به هم بریزند، اعمال قدرت کارساز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز پنج شنبه در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اظهار کرد: بشر باید در سیر تکاملی یک روزی به سرمنزل مقصود واصل شود در حالی که موانع وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمدن به معنای صحیحش در قالب تدین به معنای صحیحش قابل دسترسی است، افزود: همه انبیای الهی با برهان و دلیل آمدند چون اینها ابزار کار است.

,

وی با اشاره به اینکه همه کار بشر در هر قضیه ای شرطش، علم کافی است. ادامه داد: تمام جهان هستی قانون است بنابراین انسان باید راه صحیح را برای رسیدن به تمدن را با قانون طی کند و اینها ریشه فطری دارد چون انسان در خلقت مدنی الطبع است همچنان که دیانت انسان بر اساس فطرت اوست.

,

آیت الله عبادی ادامه داد: یکی از موانع بزرگی که جلوی راه بشر را گرفته است متاسفانه اروپا است، درحالی که انسان های خوب در همه جای دنیا هستند اما آنچه حاکم بر اروپا است وحشی گری می باشد و این قضیه مربوط به زمانی کنونی نیست و در دوران تاریخ هم سیاست و فرهنگ آنان وحشی گری بود.

,

امام جمعه بیرجند گفت: نمونه وحشی گری ارپایی ها دوران جنگ های صلیبی است که اسرا را در روغن زیتون می جوشاندند و در جهت توسعه فساد و برای جامعه مسلمین در ۷۰۰ سال قبل در اندلس سیاست فساد جامعه را شکست جامعه را دنبال کردند که این بدترین آفت برای یک تمدن صحیح است.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه از ۴۰۰ سال قبل که به صورت استعماری وارد باقی حوزه های جهانی شدند بدترین آفت بشر بودند، اضافه کرد: جنایاتی که اروپایی ها در خاک قاره امریکا انجام دادند نمونه دیگر این وحشی گری اروپایی ها است که حدود ۶۰ میلیون مردم بومی این منطقه را کشتند و بر سر قبر آنان ایالات متحده امریکا را ساختند.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به کشف گورهای دسته جمعی کودکان را از دیگر جنایت های اروپایی ها دانست و افزود: آنچه که آنان به عنوان دین و تدین از خرافات دارند و دانشمندان را به جرم علم سوختند، آیا وحشی گری بالاتر از این وجود دارد؟

,

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دنیا را این جنایتکاران اروپایی دارند می سوزانند، گفت: از ۲۰۰ سال قبل هم که به منطقه آسیا و خاورمیانه آمدند بر سر  مردم این کشورها چه آوردند، به تعبیر خودشان از همه گزینه ها سوءاستفاده کردند و در خود ایران عزیز، رضاخان پلید و معتاد را حاکم کردند و همه فرهنگ این جامعه را زیر چکمه هایشان له کردند.

,

وی در ادامه کشتن میلیون ها نفر از مردم ایران بر اثر سلاح و قحطی توسط متفقین یادآور شد و افزود: خیلی جالب است این وحشی ها، جنگ جهانی اول و دوم را به راه انداختند بعد یک دورغ به نام هوکاست ساختند که ۶ میلیون یهودی توسط نازی های آلمان سوخته شدند و قانونی هم برای آن تصویب کردند که اگر کسی در آن تردید کند او را زندانی و شکنجه می کنند.

,

امام جمعه بیرجند بیان کرد: براساس همین دورغ و جبران کشته شدن یهودی های صهیونیست باید سرزمین بدون جمعیت برای جمعیت بدون جمعیت(فلسطین) به آنان بدهند در حالی که دروغی از این بزرگتر نیست که فلسطین بدون جمعیت باشد و اکنون ۸۰ سال است که به همین بهانه مردم فلسطین را می کشند و آوراه می کنند.

,

آیت الله عبادی افزود: امروز هم که ما مشکلاتی داریم از دست تفکر غربی هاست که متاسفانه آدم های مزدور و آگانه و ناآگاه همواره چوبی لای چرخ رشد و پیشرفت کشور می شوند و در هر شرایطی یک بهانه درمی آورند که مسائل اصلی فراموش شود و پارازیت های جای مسائل اصلی را بگیرد.

,

وی همچنین گفت: امام خمینی(ره) با بصیرتی که داشت و رهبر فرزانه حکیم و این نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که شاخ این غول دیوانه و وحشی را شکستند و امروز به برکت شما مظلومین عالم احساس پشتیبانی می کنند.

,

امام جمعه بیرجند یادآور شد: بعد از جنگ جهانی دوم  امریکا در ۵۰ کشور دخالت قانونی کردند و ۸۰ سال فلسطین را اشغال کردند و از آنچه که بر سر ایران، عراق، سوریه و یمن، افغانستان و سایر کشورها آورند اما دشمن تنها زبان قدرت را می فهمد که براساس آیات قرآن، آنجایی که افراد تخلف کنند و بخواهند اوضاع را به هم بریزند، اعمال قدرت کارساز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه