اخبار داغ

استاندار خراسان جنوبی:

بصیرت و مقاومت رمز پیروزی در فضای غبارآلود فتنه است

بصیرت و مقاومت رمز پیروزی در فضای غبارآلود فتنه است
قناعت گفت: بصیرت و مقاومت رمز پیروزی در فضای غبار آلود فتنه و جنگ شناختی است و ما نباید از ترقه های روز های اخیر بترسیم و بلکه باید به وظیفه خود در این شرایط به خوبی عمل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جواد قناعت امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی مستقر در مرکز استان اظهار کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب با ایجاد جنگ های متفاوت سخت، نیمه سخت، نرم و امروز هم با جنگ شناختی در صدد است بر ذهن و اندیشه مردم تأثیر بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

استاندار خراسان جنوبی افزود: دشمن در جنگ شناختی با بهره گیری از زیرساخت رسانه های سایبری افکار افراد مختلف را مورد حمله قرار می دهد .

,

وی تصریح کرد: جنگ شناختی در مرحله اجرا دارای سطوح سه گانه کاربردی، عملیاتی و تاکتیکی است که نشان دهنده دامنه و عمق حمله آن بر جامعه مورد هدف می باشد.

,

قناعت بیان داشت: در جنگ شناختی تصویر سازی بر روی موضوعی خاص مورد توجه قرار می گیرد و افراد جامعه با بصیرت باید میزان شناخت خود را نسبت به موضوع مورد نظر افزایش دهند.

,

وی با تأکید بر این که در فضای غبار آلود فتنه تشخیص دوست و دشمن بسیار سخت است، گفت: در حالی که درباره شهید حججی ۶۵۰ مطلب در گوگل وجود دارد، در زمینه فوت مهسا امینی، طی همین چند روز بیش از ۵۰ میلیون مطلب در گوگل بارگزاری شده است.

,

به گفته وی؛ حوادث اخیر در راستای جنگ شناختی دشمن است و ما وظیفه داریم مانند گذشته با ایستادگی و مقاومت راه حق را ادامه دهیم و دیگران را هم به این راه هدایت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه