اخبار داغ

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس مطرح کرد؛

سابقه عمل جراحی جمجمه و غده هیپوفیز در پرونده پزشکی مهسا امینی/ قرائت گزارش پزشکی قانونی در صحن علنی مجلس

سابقه عمل جراحی جمجمه و غده هیپوفیز در پرونده پزشکی مهسا امینی/ قرائت گزارش پزشکی قانونی در صحن علنی مجلس
جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به عنوان کمیسیون مسئول پیگیری پرونده مهسا امینی گفت: پزشکی قانونی هنوز گزارش مکتوب خود را ارائه نداده اما گزارش فعلی موجود هرگونه آثار ضرب و شتم را رد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اینکه مسئولیت پیگیری پرونده مهسا امینی در مجلس به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها سپرده شد، اظهار داشت: این کمیسیون با جدیت پیگیر موضوع است اما از آنجا که هنوز پزشکی قانونی گزارش کتبی در این زمینه به مجلس ارائه نداده، ما نیز گزارش خود را در صحن مجلس اعلام نکرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: توضیحات لازم توسط پزشکی قانونی و مسئولان انتظامی، اورژانس و ... به مجلس ارائه شده ضمن اینکه تمامی فیلم های ضبط شده در طول مسیر و سالنی که مهسا امینی در آنجا از هوش رفته، به طور کامل بازبینی شده است.

,

جوکار بیان کرد: اسناد پزشکی مربوط به بیمارستان مهسا امینی در دوره کودکی مورد بررسی قرار گرفته و این اسناد نشان می دهد که عمل جراحی روی جمجمه و غده هیپوفیز وی انجام شده و پرونده پزشکی او اکنون در بیمارستانی در تهران موجود است.

,

نماینده مردم یز و اشکذر تصریح کرد: بر اساس گزارش های ارائه شده، هیچ گونه آثار ضرب و شتم یا شکستگی در هیچ عضو بدن مهسا امینی در معاینات صورت گرفته، وجود ندارد.

,

وی تصریح کرد: به محض ارائه گزارش مکتوب پزشکی قانونی به مجلس، این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد تا همگان در جریان قرار گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه