اخبار داغ

ائمه جمعه لرستان مطرح کردند؛

محکومیت اقدامات ضد انسانی و ضد اخلاقی آشوبگران/ دفاع مقدس ایستادگی ملت ایران در برابر دنیا بود

محکومیت اقدامات ضد انسانی و ضد اخلاقی آشوبگران/ دفاع مقدس ایستادگی ملت ایران در برابر دنیا بود
ائمه جمعه لرستان با محکومیت اقدامات ضد انسانی و ضد اخلاقی آشوبگران، گفتند: دفاع مقدس ایستادگی ملت ایران در برابر دنیا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی شهر تهران جمعی را به واسطه عدم رعایت پوشش مناسب تذکر لسانی می دهد و در نهایت بعد از آنکه این تذکر موثر نمی شود جمعی را به مقر پلیس امنیت اخلاقی جهت ارشاد و توجیه منتقل می کند که در این انتقال یکی از دختران سرزمین از دنیا می رود که سبب تاسف همه شد، در مقابل این حادثه دو جریان شکل گرفت جریانی که متحد در جریان انقلاب تعریف می شود و این جریان اظهار تاسف و تاثر خود را اعلام کرد و خواستار رسیدگی به این حادثه شد و از مسئولان انتظامی و قضایی درخواست داشتند رسیدگی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: همین جریان متعهد و انقلابی بودند که هزاران شهید برای امنیت دختران و بانوان این کشور تقدیم کردند، این جریان بود که در همه عرصه ها حضور میدانی داشت و از حیثیت بانوان و دختران ایرانی دفاع کرد، شهید سردار سلیمانی و مدافعان حرم بودند که نقشه شوم داعشی را منتفی کردند و این جریان را خواستار رسیدگی به موضوع شدند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: جراین بعدی معاندان و ضد انقلاب بود که در این فاصله هجوم رسانه ای دشمنان انقلاب آغاز شد، هزاران مطلب و تحلیل نادرست و دروغ منتشر کردند، چیزی نگذشت که منافقان و گروه های خارج نشین که با نظام اسلامی زاویه داشتند و کسانی که جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند هجوم به نظام کردند.

,

وی تصریح کرد: این افراد در فتنه ۸۸ حمایت کردند از کسی که قبل از نتایج خود را پیروز انتخابات اعلام کرد و اینان همنوا شدند با ضد انقلاب و برخی از ورزشکاران و سلبریتی ها را به کمک گرفتند که یک هجوم رسانه ای و اغتشاش و آشوب و خودزنی و کشته سازی را در دستور کار قرار داده و نظام اسلامی را به این امور را متهم کردند.

,

شاهرخی گفت: مجموعه این اتفاقات مشخص شد آشوبگران به دنبال این نیستند که پرونده شخصی که از دنیا رفته نتیجه اش روشن شود بلکه حمله به اماکن مذهبی و اهانت به مقدسات، حمله به بانوان چادری، خسارت به اموال عمومی و ده ها اقدام ضد انسانی و ضد اخلاقی را انجام دادند که حکایت از مخالفت اینان با اسلام و حاکمیت اسلامی دارد اما بدانند اجازه سواستفاده به هیچ کسی داده نمی شود چرا که جمهوری اسلامی مبنای حاکمیتش قرآن و سنت رسول خداست که تبلورش در قانون اساسی است، پلیس براساس قانون به وظایف خود عمل می کند و امر به معروف و نهی از منکر از این کشور اسلامی تعطیل شدنی نیست.

,

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد: امت حزب اله پای اجرای احکام اسلامی ایستاده است و جریان جبهه انقلاب باید هوشیار باشند در این رویداد شاهد هماهنگی رسانه های صهیونیستی و منافق بودیم و این هجوم تبلیغاتی در سایه هماهنگی آنها رخ داد و جریان جبهه انقلاب باید همبستگی ملی و دینی خود را حفظ کند و در فضای رسانه همدل بر علیه جبهه رسانه دشمن اقدام کند.

,

وی گفت: کسانی که سابقه حمایت از فتنه گران را دارند چگونه به خود اجازه می دهند قبل از اعلام نتایج، سخنانی را بنویسند که به فضای التهاب کشور و آشوب در کشور کمک کند، چرا این افراد در زمانی که همراه سیاسی خودشان با اسلحه بانویی را به قتل رساند سکوت کردند؟ چرا وقتی دو پلیس در مقابله با اراذل و اوباش به شهادت رسید سکوت کردند البته این سکوتها و التهاب آفینی در سابقه سیاسی این افراد وجود دارد.

,

شاهرخی اظهار داشت: نیروی انتظامی در این رویداد مورد ظلم واقع شد و از سوی دشمنان آسیب دید و دو نفر از فرماندهی انتظامی به شهادت رسیدند، این امت از دستگاه قضایی می خواهد کسانی که اظهار نظر دارند و سبب التهاب شده اند با آنها برخورد قانونی صورت گیرد و التهاب آفرینی در این امور از سوی هر کسی و هر مقامی حتی نمایندگان مجلس باشند یا کسانی که در آینده داوطلب مجلس هستند باید به عنوان معیار و ملاکی برای بررسی صلاحیت و یا عدم صلاحیت آنها قرار داده شود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: نباید گذاشت عده ای به ساحت مقدس توهین کنند و دشمنان بدانند امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شدنی نیست و روزی که سردار سلیمانی نقشه های دشمن را خنثی کرد، آنها مشغول خوش گذرانی بودند و ماهواره های خود را در اختیار داعش قرار دادند.

,

وی در بخش دیگری با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم، تکریم می کنیم از پدران و مادران و همسران جانبازان که صدمات آن دوران را همچنان با جسم و جان همراه دارند ولی محکم و استوار پای این بیعت ایستاده اند.

,

شاهرخی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به سازمان ملل متحد افزود: آیت اله رئیسی مواضع شفاف ملت ایران را مقتدرانه و به دور از انفعال به جهانیان اعلام کردند و با بلند کردن تصویر شهید سلیمانی نشان دادند سردار حاج قاسم سلیمانی نامش بعد از شهادت سرافرازتر و تاثیر گذارتر است.

,

امام جمعه خرم آباد با اشاره به ۲۸ ماه صفر خاطر نشان کرد: جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به آموزه های نبی اکرم(ص) و پیشوایان معصوم نیاز دارد از این رو لازم است به عنوان شیعیان آموزه های پیشوایان را سرلوحه کار خود قرار دهیم، ما به عنوان مسلمان و شیعیان باید آرمانها و ارزشهای اسلامی و آموزه های علوی و مصطفوی را بر سر دست بگیریم و به عنوان اسلامی که پیامبر(ص) به ما یاد داده در جهان تبلیغ کنیم.

,

دفاع مقدس ایستادگی ملت ایران در برابر دنیا بود

, دفاع مقدس ایستادگی ملت ایران در برابر دنیا بود, دفاع مقدس ایستادگی ملت ایران در برابر دنیا بود,

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد، اظهار داشت: یاد مرگ انسان را از گناه باز می دارد و دل را زنده می کند کسی که با تقوا باشد از دیگران بی نیاز می کند و انسان را نورانی می کند و دنیا را در نظر کوچک جلوه می دهد.

,

وی با بیان این که دفاع مقدس ایستادگی ملت ایران در برابر دنیا بود افزود: دفاع مقدس جنگ بین حق و باطل بود کفر جهانی در مقابل ایران ایستاد و سلاح و تجهیزات نداشتیم، در بین اسرا از ۳۱ کشور وجود داشت و حدود ۸۰ کشور با ایران جنگیدند.

,

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: ایران رهبری الهی مانند امام خمینی(ره) داشت که هیچگاه از هیچ کسی نترسید و به ما درس مقاومت داد، ملت ایران اعتقاد و اتحاد عمیق داشتند و از ولی فقیه اطاعت بی چون و چرا داشتند، همچنین ملت ایران با عامل ایمان دشمن را شکست دادند و امروز ایران قدرت بزرگی در دنیا است و کشور با داشتن نیروهای مسلح قوی و نیروهای بی نظیر مانند سردار سلیمانی ها مقتدر است و دشمن در اطراف کشور ما پایگاه‌های نظامی دارد ولی جرات تجاوز ندارد.

,

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: ریشه اغتشاشات دشمنان است آنان تلاش دارند تا جبهه مقاومت را تضعیف کنند، دشمنان تلاش کردند تا جلوی پیاده روی اربعین را بگیرند ولی موفق نشدند.

,

حسینی بیان کرد: رئیس جمهور در سازمان ملل سخنرانی شجاعانه ای داشت که دشمنان را عصبانی کرد.

,

امام جمعه بروجرد گفت: همه ما برای مرگ مهسا امینی ناراحت شدیم ولی اهانت به مقدسات و تخریب اماکن عمومی و کشیدن چادر از سر زنان باعث خوشحالی دشمنان می شود، پلیس ایران کار غیر قانونی نکرده است پلیس وظیفه قانونی کرده است و مرگ مهسا امنیتی عمدی نبوده است پلیس آمریکا تعدادی زیادی از زنان را کشته است در سال گذشته ۹۸۵ مورد از مردم آمریکا کشته شده که این موضوع را نشریات آمریکایی منتشر کردند، روشنفکرها و سلبریتی ها چرا هیچ فریادی سر نمی دهند کسانی که کشف حجاب می کنند فاسد هستند و نمی توانند برای جمهوری اسلامی تعیین تکلیف کنند و مردم خواستار برخورد قاطعانه با اغتشاش گران هستند قوه قضائیه باید قاطعانه برخورد کند.
وی افزود: از پلیس قدر دانی می کنیم و اعلام می کنیم اگر کسانی قصد کشف حجاب داشته باشند باید برخورد قانونی انجام شود.
حسینی با اشاره به آغاز سال تحصیلی افزود: ارتباط بین اولیا و مربیان زیاد شود و باید به مسائل درسی و معنوی توجه شوند معلمان به مسائل دینی توجه کنند و دانش آموزان را با مسائل دینی آشنا کنند.
امام جمعه بروجرد خاطر نشان کرد: از استاندار درخو است داریم تا فرماندار بروجرد را سریعا معرفی کند و از وزیر صمت درخواست داریم تا مدیر صمت بروجرد را معرفی کند مردم دچار خسارت می شوند در طول این هفته باید رئیس اداره صمت مشخص شود.

,
,
,
,

روحیه خود باوری و خود اتکایی از برکات دفاع مقدس بود

, روحیه خود باوری و خود اتکایی از برکات دفاع مقدس بود, روحیه خود باوری و خود اتکایی از برکات دفاع مقدس بود,

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار داشت:پیامبر اکرم (ص) در هدایت بشیریت، زنده کردن ارزش های انسانی، انذار مردم و…کار های بسیار بزرگی انجام داده است، کار پیامبر اکرم (ص)تزکیه و تعلیم است.

,

وی با اشاره به بعد رفتاری و اخلاقی پیامبر اکرم(ص) افزود:اسلام مترقی و کامل ترین دین است، پیامبر اکرم(ص) الگوی عملی، اخلاقی و رفتاری بشریت و مخالف بی عدالتی و ظلم و رباخواری و جهل است.

,

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: خود باوری، خود اتکایی و درس شرف به نسل‌های آینده از برکات دفاع مقدس است و امروز آن چنان کشور مستحکم است کشورهای بیگانه جرأت هجوم نظامی به ما را ندارند.

,

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ما باید دفاع مقدس رسانه ای داشته باشیم زیرا دشمن یک جنگ رسانه ای و مجازی را علیه ما به راه انداخته است.

,

طهماسبی گفت: سفر ریاست محترم جمهوری به سازمان ملل برای ابلاغ مواضع جمهوری اسلامی، خنثی نمودن جنگ رسانه ای و ابلاغ پیام ملت مقاوم ایران و… مسئله بسیار بزرگی بود.

,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به جریانات اخیر بیان کرد: دفاع از ارزش‌ها و اخلاقیات یکی از وظایف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و همه طبق وظایف خود عمل می کنند؛ دشمنان یک جنگ احزاب رسانه ای را شروع کرده اند.

,

وی ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر دشمنان انقلاب، گفت: هجوم رسانه ای دشمنان خارجی و برخی بی بصیرت های داخلی نشان از یک برنامه ریزی و طراحی از پیش تعیین شده علیه ایران دارد، ولی ملت با بصیرت ایران با دقت بسیار و مراقب، همچنان مدافع آرمان های انقلاب اسلامی هستند.

,

طهماسبی گفت: ما دشمن اصلی خود را می شناسیم که آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خونخوار است و شعار اصلی ما مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می باشد و به این باور راسخ داریم که ملت ایران همیشه سرافراز و پیروز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه