اخبار داغ

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

ضربه به نظام و انقلاب هدف اغتشاشات اخیر است

ضربه به نظام و انقلاب هدف اغتشاشات اخیر است
مولوی نذیر احمد سلامی گفت: هدف دشمنان در اغتشاشات اخیر در کشور ضربه به امنیت و آرامش مردم بود که موفق نشدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی نذیر احمد سلامی، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر و اغتشاشات عده ای اجیر شده که در حال برهم زدن جو جامعه هستند، بیان کرد: در حوادثی مانند فتنه 88 و چند مورد دیگر چنین اتفاقات و جریاناتی پیش آمده بود و از نظر انسانی و مردم محکوم هستند.
 
وی اهانت به مقدسات اسلامی و آتش زدن پرچم کشورمان را خرابکاری یک عده اجیرشده عنوان کرد و ادامه داد: از نگاه همه انسان های بیدار و آگاه این اقدامات قابل قبول نیست و ما هم به شدت محکوم می کنیم و از مردم عزیز ملت ایران و سیستان و بلوچستان می خواهیم مراقب باشند و فریب این افراد را نخورند، چراکه این افراد مزدوران بیگانان و مخالف با نظام اسلامی هستند.
 
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، هدف مخالفان و آشوبگران را برگرداندن حاکمان قبلی به قدرت و رواج فرهنگ مبتذل که ارزش های اسلامی را از بین ببرند دانست و گفت: همه این موارد از نظر ما محکوم است.
 
وی با اشاره به اینکه موضوع مهسا امینی دیگر الان برای یک عده ای از افراد مخالف بهانه ای بیش نیست، تصریح کرد: اراذل و اوباش که دست نشانده بیگانگان هستند اصل نظام و انقلاب کشورمان را نشانه گرفته اند و از نظر ما این افراد نه شیعه هستند نه سنی؛ بلکه افرادی آموزش دیده ای که اغتشاشات را گسترده می کنند و در حال ضربه زدن به اموال عمومی و بی حرمتی به نیروهای نظامی هستند.
 
مولوی سلامی در حالی بی حرمتی به نیروی های امنیتی را جایز ندانست چراکه آنها شب و روز در حال خدمت رسانی به مردم هستند و خواب آرام خود را فدای حفاظت، حراست و امنیت مردم کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: افراد مخالف و معترض باید حق خود را از طریق قانون و مسالمت آمیز مطالبه کنند و آتش زدن اموال عمومی با موازین اسلامی، انسانی و شرعی سنخیت ندارد و از نگاه هر انسان با وجدانی محکوم است و این افراد اصل نظام را نشانه گرفتند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه