اخبار داغ

هنرمند استانی:

"به دنبال فرمانده" در البرز روی صحنه می‌رود/ ضعف نمایشنامه؛ آسیب تئاتر دفاع مقدس

"به دنبال فرمانده" در البرز روی صحنه می‌رود/ ضعف نمایشنامه؛ آسیب تئاتر دفاع مقدس
مهدی فتحی گفت: نمایش‌های "به دنبال فرمانده" و "سرگشته" با موضوع دفاع مقدس در هفته گرامیداشت خون شهدا در نظرآباد، کرج و محمدشهر به روی صحنه می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فتحی، هنرمند تئاتر البرزی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: نمایش‌های "به دنبال فرمانده" و "سرگشته" با موضوع دفاع مقدس در هفته گرامیداشت خون شهدا در نظرآباد، کرج و محمدشهر به روی صحنه می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: مخاطب به شدت از تئاتر دفاع مقدس استقبال می کند، اما مسئولین حمایت چندانی از این نوع نمایش نمی‌کنند.
,
 
,
فتحی افزود: من حدود ۲۰ سال است در عرصه تئاتر دفاع مقدس در البرز فعالیت می کنم و همیشه آثارم با استقبال خوب مخاطبان روبرو بوده است.
,
 
,
این هنرمند با بیان اینکه تنوع و خلاقیت در تئاتر دفاع مقدس لازم و ضروری است، تصریح کرد: برخی از هنرمندان تئاتر از موضوعات کلیشه ای برای تولید آثار خود استفاده می کنند.
,
 
,
وی بیان کرد: گنجینه ادبیات دفاع مقدس سرشار از سوژه های ناب برای حوزه تئاتر است که هنرمندان از این گنجینه غافل هستند و همواره از موضوعات تکراری استفاده می کنند.
,
 
,
فتحی ادامه داد: ضعف نمایشنامه، مهمترین آسیب را به تئاتر دفاع مقدس در البرز می زند و متولیان فرهنگ استان باید این موضوع را به هنرمندان یادآور شوند و از آثاری استقبال کنند که قوی و مخاطب پسند است.
,
 
,
این هنرمند استانی تاکید کرد: متاسفانه تئاترهای دفاع مقدس فقط در مناسبت های خاص این حوزه به نمایش گذاشته می شود اما خوشبختانه ما در نظرآباد تمام تلاش خودمان را کرده ایم که این تئاتر در طول سال نیز اجرا شود و همیشه استقبال از این نوع نمایش ها در میان شهروندان نظرآبادی وجود داشته است.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: هنرمندان البرز در هر جشنواره‌ای شرکت کردند، خوش درخشیدند؛ امیدوارم استان، قدر پتانسیل و ظرفیت این هنر را بداند و با حمایت ها، زمینه عرصه هنر ایشان را فراهم کند.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه