اخبار داغ

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم:

مساجد در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری نقش مهمی دارند

مساجد در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری نقش مهمی دارند
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: مساجد در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری نقش مهمی دارند به‌عنوان‌مثال در دوران کرونا مساجد به مرکز تولید ماسک و سایر اقلام تبدیل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا حیدری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اهمیت و جایگاه مساجد در جامعه اسلامی اظهار داشت: مساجد نقش مهمی در جامعه دارند؛ اما در سال های اخیر ‌نگاه کاربردی به مساجد وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,

وی با بیان این که در طول جنگ تحمیلی مساجد نقش مهمی داشتند، ادامه داد: مساجد در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری  نقش مهمی دارند به‌عنوان‌مثال در دوران کرونا مساجد به مرکز تولید ماسک و سایر اقلام تبدیل شدند که نشان‌دهنده نقش مهم مساجد در بحران‌ها است.

,

حیدری افزود: مساجد باید پیوست فرهنگی داشته باشند تا بتوانند در زمینه آسیب‌های اجتماعی و تربیتی نقش‌آفرین باشند.

,

وی با بیان این که در دوره جدید کانون مساجد قم برنامه‌هایی مختلفی اجرایی خواهد شد، تأکید کرد: ۴۲۵ کانون برادر و ۲۰۰ کانون خواهر در قم وجود دارد که در نظر داریم این کانون‌ها را توانمند کنیم.

,

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم خاطرنشان کرد: مساجد باید به‌قدری توانمند بشوند که شرکت خلاق و دانش‌بنیان باشند و در این عرصه ورود کنند و در کنار این مهم کانون‌ها باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و فعالیت‌های آن‌ها به‌خوبی به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه