اخبار داغ

یادداشت؛

چرا صدا و سیما تکلیف خودش را با این هنرمند نماها یکسره نمی‌کند؟

چرا صدا و سیما تکلیف خودش را با این هنرمند نماها یکسره نمی‌کند؟
در این روزهایی که صرفا به بهانه مهسا امینی بسیاری از سلبریتی‌ها و بازیگران ترجیح داده اند که همکاری خود را با صدا و سیما قطع کنند، بهتر نیست تا این سازمان در اقدامی قاطعانه پرونده همکاری خود با آنها را برای همیشه ببندد؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پدیده سلبریتی سوغات شوم هنر و سینمای غرب و البته شبکه‌های اجتماعی است. در سال‌های اخیر رفتارهای عجیب، دخالت‌های بی‌جا و قانون‌گریزی این افراد یکی از پرتکرارترین اتفاقاتی است که در کشور روی می‌دهد و هر بار به بهانه های واهی تکرار می شود و هر موقع به اصطلاح آب ها از آسیاب افتاد دوباره با امضای قراردادهای نجومی همان ها به آغوش صدا و سیما پناه می آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به عبارت دیگر، در سال‌های اخیر سلبریتی‌ها برای خود یک حاشیه امنیتی را در نظر گرفته‌اند. قوه‌ قضاییه درباره اظهارنظرهای بی‌مورد آن‌ها و تخلفات‌شان به‌ طور جدی ورود نکرده و از رسانه‌ای‌کردن نام‌شان پرهیز می‌کند. این رفتار، باعث ایجاد این توهم حاشیه امن در ذهن آن‌ها شده است.

, .,

ماجرای مهسا امینی این روزها دستاویز جدیدی برای برخی از عناصر افراطی این قشر شده است. از سلبریتی‌های از رده خارج گرفته که با کشف حجاب درصدد طرح نام دوباره خود هستند تا فردی به نام مهران مدیری که به لطف همین نظام و حمایت‌های پیدا و پنهان صداوسیما شناخته شد و به محبوبیت رسید. مدیری که با گرفتن حقوق‌های میلیاردی بار خود را در این چندسال اخیر بسته است حالا در یک بزنگاه تاریخی برای خود ارزشی منفک از نظام قائل شده و صدا و سیما را تحریم می‌کند! و خواهان عدم‌پخش مسابقه دورهمی می‌شود! وی در حالی این ژست را گرفته که به گفته تهیه‌کننده این برنامه مدیری تمام دستمزد نجومی خود بابت تولید برنامه دورهمی را به طور کامل دریافت کرده است و مطالبه‌ای از صداوسیما هم ندارد.

, .,

همین آقای مدیری و یا افرادی مانند احسان کرمی که با ژست تراشیدن موی خود قصد همراهی و دلسوزی با این جریان را دارند، چرا وقتی همه چیز دوباره آرام می شود، فیلشان یاد هندوستان می کند و صدا و سیما را خانه خودشان می دانند و دوباره شروع به بستن قراردادهای نجومی می کنند.

,

صداوسیما باید رفتاری قاطعانه با چنین افرادی از خود نشان دهد تا درس عبرتی برای همصنفان آن ها شود؛ یک بار برای همیشه این سازمان تکلیف خودش را با این هنرمند نماها معلوم کند و پای آنها را از تلویزیون و شبکه نمایش خانگی قطع کند تا آنها به هر بهانه ای زیر میز بازی نزنند و احترام صاحبخانه را حفظ کنند.

,

از سویی، میدان را در اختیار نیروهای جوان و تازه نفس و متعهد به ارزش‌های نظام و انقلاب بگذارد.حالا وقت میدان دادن به هزاران هنرمند جوان و خلاقی است که سال‌هاست پشت در مانده‌اند و از طرف همین سلبریتی‌های باندگرا، کوچکترین مجالی برای دیده شدن پیدا نکرده‌اند. نفراتی که در این پیچ تاریخی می‌توانند سکان داران جدید برنامه‌های تلویزیون شوند و دوران تازه و درخشانی را برای کشور رقم بزنند.

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه