اخبار داغ

"روح الله منعم" در نشست تبیینی حوادث اخیر:

جمهوری اسلامی باید در حوزه توزیع ثروت و قدرت بازنگری جدی داشته باشد/ هشدار نسبت به رهاسازی قشر جوان

جمهوری اسلامی باید در حوزه توزیع ثروت و قدرت بازنگری جدی داشته باشد/ هشدار نسبت به رهاسازی قشر جوان
“روح الله منعم” کارشناس مسائل سیاسی هر چقدر جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل قدرتمندتر می شود در عرصه داخل با مشکلات جدید مواجه می شود، گفت: بخش زیادی از معترضان این روزها نوجوانان و جوانانی هستند که در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی پرورش یافتند در حالیکه در حوزه انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل دهه ۸۰ کوتاهی شده است و در حوزه آموزشی و فرهنگی بی صاحب مانده است و اگر رهبری مقابل سند ۲۰۳۰ ایستاد، امروز را می دید‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، روح الله منعم پیش از ظهر شنبه در نشست تبیینی رسانه ای تحلیل حوادث اخیر در سالن اجتماعات بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه رهبری ۲۰ سال است که در حوزه مبارزه با فقر و فساد صحبت می کنند و نامگذاری سال‌ها نیز مربوط به مسائل اقتصادی است گفت: جمهوری اسلامی به عنوان حکمران باید در حوزه توزیع ثروت و قدرت بازنگری جدی داشته باشد.

استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باید به عنوان ابر قدرت در ویترین جهانی باشد افزود: هر چقدر پوسته جمهوری اسلامی قدرتمندتر باشد، دشمن روی هسته کشور کار می کند و امروزه یکی از اقدامات دشمن گرفتن هسته یعنی جوانان از انقلاب است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از معترضان این روزها نوجوانان هستند که در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی پرورش یافتند بیان کرد: معلمان ما در آموزش و پرورش درگیر مسائل اقتصادی و رتبه بندی هستند و این موضوع به تربیت و پرورش نسل جوان ضربه زده است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: بخشی از معترضان برای دانشگاه هایی هستند که اساتید آن حق التدریس هستند و همه این موارد روی جریان فکری جمهوری اسلامی اثر می گذارد.

منعم با انتقاد از عملکرد سازمان و وزارت خانه های متولی جوانان و نوجوانان تصریح کرد: طبق آمار، بخش اعظم نخبگانی که از کشور مهاجرت کرده اند در کلاس های زبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموزش دیده اند و این رهاسازی قشر جوان نیازمند بازنگری جدی است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای تصویر است و شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز به همین دلیل بین مردم محبوبیت و اثرگذاری دارد افزود: جریان‌های فکری و موثر کشور یعنی اساتید و معلمان طعمه جریانات انحرافی هستند زیرا آنها نیرو پرورش دهند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل دهه ۸۰ کوتاهی شده است بیان کرد: نسل دهه ۸۰ در در حوزه آموزشی و فرهنگی بی صاحب مانده است و امروز اثر این موضوع را می بینبم و اگر رهبری مقابل سند ۲۰۳۰ ایستاد، امروز را می دید‌.

منعم با اشاره به اینکه هر چقدر جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل قدرتمندتر می شود در عرصه داخل با مشکلات جدید مواجه می شود ادامه داد: دشمن در حوزه های مدیریتی کار می کند و یکی از انتظارات جامعه از ما نیز مدیریت حجاب است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: نظام یک جریان فکری به نام ولایت برای مقابله با انحرافات دارد که از گسترش دیکتاتوری مقابله می کند.

وی تصریح کرد: امروز در خیابان ها دیکتاتوری می بینیم زیرا آشوبگران هر مخالف خود را نابود کرده و به او آسیب می زنند و مدافعان امنیت باید با این موضوع مقابله کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه