اخبار داغ

موج همدلی در آستانه ماه مهر؛

۲ هزار بسته لوازم التحریر در قالب رزمایش کمک های مومنانه توزیع شد

۲ هزار بسته لوازم التحریر در قالب رزمایش کمک های مومنانه توزیع شد
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان از توزیع ۲ هزار بسته لوازم التحریر در تداوم رزمایش کمک های مومنانه بین دانش آموزان مناطق محروم سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا ملایی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم سپاه پاسداران محرومیت زدایی و ایجاد لبخند رضایت بر لبان مردمانی است که در نقاط محروم و دور افتاده زندگی می کنند، گفت: همه ساله به مناسبت های مختلف در فصول سال فعالیت های محرمیت زدایی انجام می شود.

وی افزود: با توجه به شروع سال تحصیلی و احساس نیازی که در بین برخی از دانش آموزان و خانواده های کم برخوردار وجود داشت یکی از موضوعاتی که در رزمایش کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفت تهیه و توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان بود.

این مقام مسئول بیان کرد: در راستای حمایت از افراد تحت عنوان رزمایش کمک های مومنانه ۲ هزار بسته لوازم التحریر تهیه شد، که ارزش هر بسته حداقل ۵۰۰ هزار تومان شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، پاک کن و ابزار مهندسی است.

ملایی خاطر نشان کرد: هیچ دانش آموزی نباید از تحصیل باز بماند؛ در این راستا بسته های فوق با رعایت و حرمت کرامت انسانی بین دانش آموزان بی بضاعت شناسایی شده، اهدا شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه