اخبار داغ

امام جمعه ساوجبلاغ:

آبشخور غوغاسالاری رسانه‌ای علیه پلیس، سعودی و وهابیت است

آبشخور غوغاسالاری رسانه‌ای علیه پلیس، سعودی و وهابیت است
حجت‌الاسلام مختاری گفت: رسانه‌های دشمن به بهانه گشت ارشاد به پلیس، نظام و انقلاب تاختند اما مردم می‌دانند گردانندگان این سایت‌ها سعودی‌ها و وهابیت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام روح‌الله مختاری امام جمعه ساوجبلاغ در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: حادثه تلخ فوت مهسا امینی همه ما را ناراحت کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حجت الاسلام مختاری افزود: مسئولین نتیجه نهایی پزشکی قانونی را به گوش مردم برسانند و وای به حال منافقین اگر رد پای آنها در حادثه باشد.
,
 
,
وی اظهار داشت: ماجرای تلخ مهسا امینی بهانه ای شد تا رسانه های معاند به گشت ارشاد بپردازند، البته گشت ارشاد به زمان محمد خاتمی برمی گردد.
,
 
,
امام جمعه ساوجبلاغ تصریح کرد: باید آسیب ها و منفعت گشت ارشاد برای مردم مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز قانون و اجرای آن اصلاح شود.
,
 
,
وی گفت: رسانه های دشمن به بهانه گشت ارشاد به پلیس، نظام و انقلاب تاختند اما مردم می دانند گردانندگان این سایت ها سعودی ها و وهابیت هستند.
,
 
,
امام جمعه ساوجبلاغ افزود: خاطرات مردم ایران از انگلیس جز تحقیر، چپاول و غارت نیست و پشت پرده این ماجرا آمریکایی است که دارو را تحریم کرد.
,
 
,
حجت الاسلام مختاری اظهار داشت: سیاهه صهیونیست، منافقین و رجوی های جلاد جنایت علیه جمهوری اسلامی است و دوستی آنها را ندیده ایم.
,
 
,
وی تصریح کرد: قضاوت های ناعادلانه و یک بام و دو هوای رسانه های معاند در حال جریان است و پلیس جان به کف را مورد هجمه قرار داده است.
,
 
,
امام جمعه ساوجبلاغ گفت: پلیس با اقل امکانات از ناموس مردم دفاع می کند اما متاسفانه غوغاسالاری های علیه آنها شکل گرفته است.
,
 
,
وی با اشاره به سکوت رسانه ها در برابر جنایت‌های پلیس آمریکا، افزود: مگر پلیس به زنی در اروپا تجاوز نکرد! چرابی بی سی عزا نگرفت؟
,
 
,
حجت الاسلام مختاری اظهار داشت: جنین زنی را در اروپا شکم مادری را دریده و با جنین آن فوتبال بازی کردند، چرا صدای رسانه ها درنیامد!
,
 
,
وی تصریح کرد: حکومت سفاک سعودی زنان و مردان را اعدام کرد اما رسانه های دشمن بازتاب ندادند و مردم یک بام و دوهوای آنها را می بینند.
,
 
,
حجت الاسلام مختاری گفت: هیچ وطن پرستی گلوی پلیس را پاره نمی کند، آتش زدن پلیس به معنای آتش زدن امنیت کشور است.
,
 
,
وی اظهار داشت: دشمن درصدد است امنیت را از ایران بگیرد، هیچ وطن پرستی بسیجی که ۸ سال سینه خود را سپر کرد کتک نمی کند.
,
 
,
حجت الاسلام مختاری با تاکید بر اینکه آتش زدن پرچم ایران یعنی دست دشمن در کار است، تصریح کرد: هیچ ایرانی چادر از سر ناموس خود برنمی دارد.
,
 
,
وی گفت: پای دهه هشتادی های ایران در پیاده روی اربعین سیدالشهدا(ع) تاول زده است، نشود روزی که لشکر اربعین به راه بیافتد.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه