اخبار داغ

استاندار مرکزی:

اقتدار انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت‌های دفاع مقدس است

اقتدار انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت‌های دفاع مقدس است
مخلص‌الائمه گفت: اقتدار و آمادگی همه جانبه و نقش آفرینی انقلاب اسلامی به برکت حضور و جانفشانی رزمندگان اسلام و خصوصا دفاع مقدس و در یک کلام حضور مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی عصر یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس اراک اظهار داشت: در آستانه شروع دهه پنجم حیات با برکت انقلاب اسلامی هستیم و چهل واره انقلاب را در شرایطی می گذارنیم که هیچ انقلابی از انقلاب های مهم جهان دهه سوم خودشان را هم نتوانستند طی کنند و به پایان دهه سوم هم نرسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: امروز در شرایطی کاملا مقتدرانه وارد دهه پنجم شدیم و محکم تر و پایداتر از گذشته به سمت آرمان ها و اهداف حرکت می کنیم و طی 43 سال گذشته سرحدات نظامی، دفاعی،فرهنگی، سیاسی و حتی اقتصادی جمهوری اسلامی به مراتب جلوتر و هزاران کیلیومتر پیش تر از مرزهای جغرافیایی خود قرار دارد.

,

مخلص الائمه بیان کرد: اقتدار و آمادگی همه جانبه و نقش آفرینی انقلاب اسلامی به برکت حضور و جانفشانی رزمندگان اسلام و خصوصا دفاع مقدس و در یک کلام حضور مردم است و رمز استمرار و بقای انقلاب اسلامی که همان رمز پیروزی آن است حضور مردم در صحنه ها می باشد.

,

وی ادامه داد: انگیزه الهی و اجتماع و وحدت مردم حول این انگیزه الهی رمز موفقیت و اقتدار جمهوری اسلامی است و هرآنچه این رمز تقویت شود انقلاب پابرجا می ماند.

,

استاندار مرکزی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه امنیت پایدار کشور را مردمی کرده، گفت:شکست همه راهبردها و فتنه انگیزی های دشمنان به برکت حضور مردم است.

,

وی با اشاره به اینکه مرکز موزه دفاع مقدس استان مرکزی یکی از مراکز فرهنگی، انقلابی و حماسی است که جزئی از ارکان هویتی استان مرکزی و شهر اراک می باشد،افزود:متأسفانه علیرغم همه زحمات انجام شده در موزه دفاع مقدس کمی از برنامه زمان بندی پیشرفت و تکمیل موزه عقب هستیم که باید جبران شود.

,

مخلص الائمه ادامه داد: شایسته رزمندگان و مردم استان مرکزی این است که موزه فرهنگی دفاع مقدس هرچه سریعتر تکمیل شود و امروز همه دستگاه ها باید برای تکمیل آن همت و اراده جهادی و انقلابی داشته باشند.

,

وی اضافه کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی مصوبات و مبالغی برای تکمیل موزه در نظر گرفته شده که بخشی از آن تخصیص داده شده و البته لازم است شورای شهر اراک به وظیفه خود برای تکمیل موزه به خوبی عمل کنند و موزه هم همچون پارک ها و مراکز تفریحی و گردشگری نیازمند همت و اراده شورای شهر و شهرداری است.

,

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: مبالغی که در شورای شهر مورد تصویب قرار گرفته باید زودتر داده شود تا قبل از فصل سرما بتوان اقداماتی که می توان انجام داد در دستور کار قرار گیرد و البته چندین اقدام همچون نصب نرده طی روزهای اخیر انجام شده که جای تقدیر دارد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه