اخبار داغ

نقش سلبریتی‌ها در بحران آفرینی و ایجاد ناامنی در جامعه؛

"زنان بی دفاع"؛ کلید واژه آشوب در روزهای اخیر/ خارجی‌ها دلسوز مردم ایران نیستند

"زنان بی دفاع"؛ کلید واژه آشوب در روزهای اخیر/  خارجی‌ها دلسوز مردم ایران نیستند
دشمن با استراتژی کشته سازی به ویژه با کلید واژه #زنان_بی_دفاع در حال تحریک افکار عمومی است و متاسفانه برخی از افراد سرشناس ورزشی، هنری و سیاسی نیز در این دام افتاده و عمق این ناآرامی ها را افزایش داده و جامعه را تحریک به اعتصاب و درگیری با ماموران امنیتی می کنند که باید بعد از خوابیدن غائله برخورد بسیار سختی با آنان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، این روزها موضوع مهسا امینی و فوت او باعث واکنش های مختلف اجتماعی شده است، فارغ از اینکه اصل ماجرا چه بوده، قطعا بعد از مرگ مهسا امینی یک توطئه تمام عیار از طرف سرویس های خارجی به ویژه موساد به رهبری حزب تروریست کومله در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
دشمن با استراتژی کشته سازی به ویژه با کلید واژه #زنان_بی_دفاع در حال تحریک افکار عمومی است و متاسفانه برخی از افراد سرشناس ورزشی، هنری و سیاسی نیز در این دام افتاده و عمق این ناآرامی ها را افزایش داده و جامعه را تحریک به اعتصاب و درگیری با ماموران امنیتی می کنند که باید بعد از خوابیدن غائله برخورد بسیار سختی با آنان شود.
,
 
,
متاسفانه در سال های اخیر در هر فتنه ای که دشمن طراحی کرده به ویژه در فتنه های ۷۸، ۸۸ و آبان ۹۸ همیشه عده ای از جوانان با قرارگرفتن در جو منفی و احساسی کارهای عجیب و غریبی را انجام می دهند، کارهایی مانند آتش زدن اموال عمومی، حمله به پلیس و آتش زدن مساجد و پایگاه های بسیج.
,
 
,
 
,
, ,
البته که در این میان افراد آموزش دیده و تروریست های حرفه ای نیز حضور داشته که کار را سخت تر کرده و جوانان بی گناه را تبدیل به مجرمان امنیتی می کنند.
,
 
,
نقش سلبریتی ها در جای خالی انجمن ها و احزاب سیاسی
, نقش سلبریتی ها در جای خالی انجمن ها و احزاب سیاسی,
 
,
یکی از مشکلات فضای هنری، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور نبود مدیریت برای افراد سرشناس یا به تعبیری سلبریتی ها است، یکی از نقاط ضعف نیز نبود انجمن های حرفه ای-حزب های سیاسی در ذیل مجموعه های نظام است به نوعی که هر فرد نتواند به صورت انفرادی فعالیت کرده و برای فعالیت در حوزه های هنری، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی باید در یک انجمن و حزب سیاسی عضو بوده و بر منویات نظام پایبند باشد.
,
 
,
در سال های اخیر برخی از سلبریتی ها در حوزه های گوناگون با پول بیت المال فعالیت کرده و پول های زیادی را به جیب زده اند اما زمانی که نظام به آنان نیاز دارد تا مقابل فتنه بایستند دقیقا برعکس عمل کرده و در کنار فتنه می ایستند، افرادی مانند علی کریمی، مهران مدیری و حتی برخی از بازیگران زن بازنشسته در زمره این افراد هستند که با پول های بیت المال و با حمایت نظام به شهرت، موفقیت و پول های زیادی رسیده اند اما در بزنگاه ها نان ملت را خورده و نمکدان می شکنند.
,
 
,
سلبریتی های نمک نشناس سعی در بازنشر فیلم ها و عکس هایی می کنند که توسط افراد حرفه ای ضدانقلاب تهیه و پخش می شود و کوچکترین اشاره ای به شهادت پرسنل نیروی انتظامی در این مقابله نمی کنند. سلبریتی ها حمله به پلیس و مراکز عمومی را امری مشروع جلوه داده اما دفاع پلیس از خود و دستگیری اغتشاشگران را امری غیرعادی جلوه می دهند، این در حالی است که وقتی فضا به صورت درگیری و خرابکاری می رسد پلیس هم مجبور است برای جمع کردن غائله طرف مقابل را به سختی تنبیه کند و آنان را با سخت ترین شرایط دستگیر کند.
,
 
,
امکان اعتراض را فراهم کنید
, امکان اعتراض را فراهم کنید,
 
,
یکی از مواردی که می تواند فضا را در شرایط ملتهب اجتماعی آرام کند، امکان اعتراض در مکان های خاص است، البته اعتراض هایی مسالمت آمیز بدون هرگونه توهین و حمله به پلیس.
,
 
,
متاسفانه در سال های اخیر سعی می شود از اجتماعات اعتراضی به سرعت و با اعمال ساختارشکنانه در جامعه التهاب ایجاد کنند و راه اعتراض مسالمت آمیز را بسته اند، امکان مجوز برای برگزاری نشست های اعتراضی و تلاش معترضان برای گرفتن مجوز می تواند این موضوع را در آینده حل کند.
,
 
,
ریشه تمام نارضایتی های جامعه مشکلات اقتصادی است
, ریشه تمام نارضایتی های جامعه مشکلات اقتصادی است,
 
,
ریشه بسیاری از نارضایتی ها که در جامعه رخ می دهد در دو چیز نهفته است، وضعیت بد معیشتی و تبعیض.
,
 
,
نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده همیشه با متخلفان در درون خود مقابله کرده است، اکنون نیز باید پاک سازی ارکان نظام از افراد مفسد اقتصادی در اولویت قرار بگیرد، اما از آن مهمتر سر و سامان دادن به وضعیت معیشتی مردم است، خرید خانه در شهرهای بزرگ کشور برای بسیاری از مردم غیرممکن شده، قیمت خودرو سر به فلک کشیده، اجاره های خانه به شدت افزایش یافته، برنج ایرانی به کیلویی ۱۳۰ هزار تومان در تهران رسیده، میوه، لبنیات و سایر اقلام مصرفی مردم به شدت گران شده و بسیاری از مردم از مصرف های روزمره خود کاسته اند در این شرایط دولت باید تنها عزمش را بر توسعه روابط اقتصادی خارجی با غرب و شرق و هم زمان برداشتن موانع کسب و کار داخلی گذاشته و بداند ریشه تمام نارضایتی ها در جامعه مشکلات اقتصادی است و اگر اقتصاد به وضعیت نرمال بازگردد می توان بسیاری از اقدامات مانند اقدامات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و زیرساختی را به خوبی انجام داد و تا زمانی که اقتصاد مناسب نباشد وضعیت جامعه سامان نمی یابد.
,
 
,
دشمنان دلسوز ملت نیستند
, دشمنان دلسوز ملت نیستند,
 
,
یکی از مواردی که باید برای تمام مردم به درستی تبیین شود و نیاز به یک جهاد تبیین با کارهای فرهنگی و هنری داشته و نیاز به بودجه و افراد حرفه ای و کارکشته رسانه و فرهنگ و هنر دارد این موضوع است که دشمنان دلسوز ملت نیستند و هر کشوری که پشت معترضان می ایستند تنها به فکر منافع خود است و با دخالت خارجی وضعیت ایران بسیار بدتر از وضعیت فعلی خواهد شد، زیرا خارجی ها ایران متحد و پایدار را دوست نداشته و منافعشان ایجاب می کند ایران به چند کشور غیرمتحد تبدیل شده تا بتوانند نقشه های خود را اجرایی کرده و ایران را در پازل منافع خود قرار دهند.
,
 
,
این کشور تنها به دست ایرانیان آباد خواهد شد و آباد شدن زیرساختی تنها با توسعه علم و پیشرفت در اقتصاد و رفاه مردم اجرایی خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه