اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان:

رزمندگان اسلام تربیت‌شدگان مکتب سیدالشهدا(ع) بودند

رزمندگان اسلام تربیت‌شدگان مکتب سیدالشهدا(ع) بودند
حجت‌الاسلام هاشمی گفت: رزمندگان اسلام تربیت شدگان مکتب سیدالشهدا(ع) بودند که دشمن را شکست دادند و به پیروزی بزرگی دست پیدا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام هبت اله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و دهه پایانی ماه صفر، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس تجلی از خدمات اهل بیت(ع) در راستای ترویج احکام دینی و اسلامی است و دوران امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع) دفاع مقدسی برای بیان و ترویج احکام دینی و الهی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دوران دفاع مقدس کسانی بودند که تربیت شده مکتب سید الشهدا(ع) بوده و سال‌ها در جبهه حق علیه باطل ایستادگی کردند و توانستند در کارها و اقداماتی را انجام دهند که در دنیا بی نظیر است.

,

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان تصریح کرد: رزمندگان با ایمان خالصی که داشتند موفق به شکست دشمن شدند و به دشمن نشان دادند با عزم راسخ و اراده قوی تمام موانع و دشمنان را از سر راه برمی دارند که دوران دفاع مقدس، امروز الگویی برای بسیاری از کشورها شده است.

,

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر جهاد تبیین، گفت: ضروری است که در هفته دفاع مقدس دستاوردهای هشت سال ایستادگی به خوبی تبیین شود و نسل جوان را با فداکاری های رزمندگان بیشتر آشنا کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت برنامه های مختلف فرهنگی، رونمایی از دو جلد کتاب، سرکشی از خانواده شهدا، خاطره گویی، برگزاری یادواره شهدا و برپایی میز خدمت توسط بنیاد شهید در حال برگزاری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه