اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی بروجرد خبر داد؛

توزیع ۲۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در بروجرد

توزیع ۲۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در بروجرد
ارکانی با اشاره به توزیع ۲۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در بروجرد، گفت: ۱۸ باب منزل مسکونی احداث شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا ارکانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در شش ماهه اول امسال ۱۳ هزار و ۸۵۹ بسته مواد غذایی به ارزش پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: همچنین در این مدت ۳۴ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند به ارزش ۱۵۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۵۱ عدد کارت هدیه به مبلغ ۱۲ میلیون تومان توزیع شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی بروجرد عنوان کرد: در این مدت ۳۷۲ هزار و ۸۱۵ بسته غذای گرم با هزینه ۱۰ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

,

وی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را یکی از برنامه های بسیج برشمرد و تصریح کرد: در سال جاری دو زندانی با هزینه ۱۲۳ میلیون تومان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

,

ارکانی بیان کرد: در شش ماهه اول امسال نیز ساخت ۱۸ منزل مسکونی انجام شد که این منازل با هزینه ای بالغ بر ۳۱۲ میلیون تومان با همکاری گروه های جهادی احداث و در اختیار خانوارهای نیازمند قرار گرفت، علاوه بر این نیز ۵۳ وسیله منزل به ارزش ۱۵۳ میلیون تومان در اختیار خانوارهای محروم قرار داده شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی بروجرد گفت: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان کمک مومنانه در بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه