اخبار داغ

"حسن عباسی" در رشت:

شورش سلبریتی ها در بخش سخت‌افزاری شکست خورد/ انقلاب اسلامی حاصل انقلاب زنان است/ تبعیض جامعه را نابود می‌کند

شورش سلبریتی ها در بخش سخت‌افزاری شکست خورد/ انقلاب اسلامی حاصل انقلاب زنان است/ تبعیض جامعه را نابود می‌کند
“حسن عباسی” استاد دانشگاه و رئیس اندیشکده یقین بابیان اینکه خواستند انقلاب زنانه کنند، غافل از اینکه انقلاب اسلامی خودش حاصل انقلاب زنان است، گفت: من وظیفه‌دارم در جهاد تبیین برای مردم روشن کنم، عقل و دین می‌گوید کف تا سقف معیشت در یک جامعه نباید بیشتر از ۶ برابر باشد اما فوتبالیست در این مملکت تحریم زده ۱۵۰برابر حقوق می‌گیرد و باز هم طلبکار اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حسن عباسی استاد دانشگاه و رئیس اندیشکده یقین در نشست “فتنه سلبریتی‌ها علیه انقلاب زنان” در مسجد فاطمه الزهرا(س) رشت، اظهار کرد: مردم ما در شناخت و بصیرت به حدی رسیده‌اند که بساط فتنه اخیر را بدون ورود امام مسلمین در طی ۸ روز جمع کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با بیان اینکه ظاهر سخت‌افزاری فتنه اخیر جمع شد، گفت: اما طبق روایات مؤمن هر ۴۰ روز یک‌بار دچار فتنه و ابتلا می‌شود تا ایمانش محک بخورد.
,
 
,
این استاد دانشگاه با اشاره پیروزی‌های عظیم جبهه مقاومت در حوزه‌های شناختی، فرهنگی و سیاسی و…، گفت: فاجعه و فتنه‌ای که در عراق رخ داد باقدرت یک مرجع جمع شد و اربعین امسال در اوج گرما باعظمت برگزار شد. امتیاز ندادن ایران در مذاکرات، عضویت ایران در پیمان شانگهای و بستن قراردادهای مهم با روسیه و چین و دور زدن تحریم‌ها، سفر رئیس‌جمهوری به نیویورک و… همه از امتیازات مهمی است و دشمن بالاخره باید یکجایی انتقام می‌گرفت و بغضش را در فتنه اخیر بروز داد و این چیزی نیست جز اینکه ایران عزیز و مردم ما در مسیر درستش حرکت می‌کند.
,
 
,
عباسی ادامه داد: در منطقه شیعه‌نشین عراق در جنوب این کشور، بخشی از شیعیان طرفدار صدر هستند و بخشی دیگر که مقلدان آیت‌الله سیستانی بوده خودشان را طرفدار ایران می‌دانند‌. آن بخشی  که “مقتدی صدر” آن‌ها را مدیریت می‌کند از آیت‌الله کاظم حائری تبعیت می‌کنند. این در حالی است که دشمن برنامه ریخته بود که قبل از اربعین جنگ شیعی – شیعی راه بیاندازد و طرفداران صدر مجلس و منطقه سبز را اشغال کردند و انتظار می‌رفت که حشدالشعبی هم درگیر شود و جنگ بین شیعیان راه بیفتد.
,
 
,
فتنه عراق با یک نامه مرجعیت حل شد
, فتنه عراق با یک نامه مرجعیت حل شد,
 
,
وی افزود: فتنه عراق در تابستان امسال کاملاً برنامه‌ریزی‌شده بود اما آیت‌الله کاظم حائری یک نامه برای ۱۰ میلیون مقلدش نوشت و اعلام کرد کسالت دار و آیت‌الله خامنه‌ای را به‌عنوان امام مسلمین برای مقلدانش معرفی کرد و این فتنه با یک نامه مرجعیت حل شد، فتنه‌ای که می‌توانست میلیون‌ها کشته بر جا بگذارد.
,
 
,
عباسی تصریح کرد: یک مرجعی مثل آیت‌الله سیستانی فتوا می‌دهد جوانان ایرانی ثبت‌نام می‌کنند و به‌عنوان نیروی حشدالشعبی داعش را از عراق بیرون می‌کند و مرجع دیگری از صحنه خارج می‌شود و مقلدانش را به مرجعی در تهران سوق می‌دهد و بساط فتنه‌ای را جمع می‌کند.
,
 
,
 
,
جشنواره کن ضد ایرانی بود
, جشنواره کن ضد ایرانی بود,
 
,
وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های سینمایی دشمن برای تضعیف جبهه اسلام، گفت: در جشنواره کن امسال ۳ فیلم علیه ایران ساخته شد. فیلمی که باهدف زدن شریعت و دین به میدان آمد و فیلم دیگری با عنوان “برادران لیلا” که بازیگر زنش آنجا گفت: “از صبح بلند می‌شویم در حال مبارزه با جمهوری اسلامی هستیم” و فیلم دیگری که آمریکایی‌ها ساختند قسمت دوم فیلمی به نام “تاپ گان” که به خیال خودشان می‌آیند تأسیسات هسته‌ای ایران را بمباران می‌کنند که جز پرفروش‌ترین فیلم‌هایشان در امریکا شد.
,
 
,
دشمنان نمی‌توانند به ما ضربه‌ی مستقیم نظامی بزنند
, دشمنان نمی‌توانند به ما ضربه‌ی مستقیم نظامی بزنند,
 
,
عباسی افزود: مگر اینکه در فیلم‌های سینمایی‌شان به این آرزوهایشان برسند زیرا ما در مرحله بازدارندگی و فراتر از بازدارندگی هستیم یعنی دشمنان نمی‌توانند به ما ضربه‌ی مستقیم نظامی بزنند، یک بمبارانی کنند جوابش را هم می‌گیرند.
,
 
,
وی ادامه داد: همان زنی که آن فیلم “عنکبوت مقدس”  را بازی کرده می‌گوید: “در ایران انقلابی رخ می‌دهد به نام انقلاب زنان” و بازیگر زن دیگری در همان جشنواره کن می‌گوید: “از صبح که بیدار می‌شویم در حال مبارزه با جمهوری اسلامی هستیم” و لیدر فوتبالیست شان “علی کریمی” می‌گوید: “کاوه آینده ایران یک زن است.”
,
 
,
این استاد دانشگاه در ادامه بیان کرد: یک خانمی با یک پرونده پزشکی مشخص که در کودکی عمل جراحی مغز شده به‌طور مشکوکی جانش را از دست داد و دشمنی که تمام نقشه‌هایش را در فتنه عراق نقشه بر آب می‌دید آماده بود تا از این فرصت برای تجزیه‌طلبی و جدایی‌طلبی ایران.
,
 
,
رئیس اندیشکده یقین تصریح کرد: آمریکا با تمام گردن کلفتی‌اش نتوانست کاری کند، اسرائیل شب تا صبح خواب ایران را می‌بیند، بعد چند گروهک می‌خواهند ایران را تجزیه کنند!
,
 
,
وی بابیان اینکه خواستند انقلاب زنانه کنند، غافل از اینکه انقلاب اسلامی خودش حاصل انقلاب زنان است، گفت: امام فرمود: “از دامن زن، مرد به معراج می‌رود”. ما ۳۰۰ هزار شهید دادیم که از دامن مادران عفیف و نجیب شان به این جایگاه رسیدند.
,
 
,
عباسی گفت: امام راحل فرمود “ملت مارا هیچ پیامبری نداشت” امام که تعارف ندارد و بلوف سیاسی نمی‌زند و این مردم خوب از دامن و تربیت مادران زنان عفیفه‌ای به میدان آمدند و انقلاب را آن زنان به وجود آوردند.
,
 
,
این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه دشمن می‌داند نقطه قوت جمهوری اسلامی حیای زنان و غیرت مردان است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب زنان بود و اگر آن را بخواهند بزنند باید انقلاب بدلی زنان را ایجاد می‌کردند که در جشنواره کن آن را مطرح کردند.
,
 
,
قله‌ای که در سبک زندگی سلبریتی ها معرفی می شود، سبک زندگی آمریکایی است
, قله‌ای که در سبک زندگی سلبریتی ها معرفی می شود، سبک زندگی آمریکایی است,
 
,
وی در ادامه بابیان اینکه دین به عربی یعنی سبک زندگی و سبک حیات، گفت: قله‌ای که در سبک زندگی سلبریتی ها معرفی می شود سبک زندگی آمریکایی است و قله‌ای که سبک زندگی دینی اعلام می‌کند، شهید است. اصل حیات در این است که ما نمیریم، درآیات قرآن آمده است که “گمان نکنید آن‌ها که شهید شدند مرده‌اند، آن‌ها زنده‌اند و در نزد پروردگار خود روزی می‌خورند” و چه حیاتی بالاتر از این.
,
 
,
عباسی بار دیگر بابیان اینکه دو سبک زندگی داریم، گفت: یکی ولایت الله را می‌پذیرد و دیگری ولایت شیطان را، پیامبر حرص می‌خورد که چرا ایمان نمی‌آورند خدا گفت: تو وکیل این‌ها که هوای نفس شان را خدای خودشان کرده‌اند نیستی، گمان می‌کنی گوش می‌دهند و تفکر می‌کنند نه زیرا “کل انعام بل هم اضل” هستند.
,
 
,
وی ادامه داد: وقتی الله ولیّ ما باشد ما را از تاریکی خارج می‌کند و به سمت نور می‌برد و اگر الهی به نام هوای نفس برما حاکم باشد ما را از نور به سمت تاریکی خارج می‌کند و درد ما الآن این است که در مورد این دو موضوع تفکیک صورت نمی‌گیرد.
,
 
,
سلبریتی اساسش در مشهوریت و زندگی لاکچری است
, سلبریتی اساسش در مشهوریت و زندگی لاکچری است,
 
,
این استاد دانشگاه بابیان اینکه کلمه سلبریتی اساسش در مشهوریت و زندگی لاکچری است بر این اساس سلبریتی خوب نداریم، بیان کرد: آیا انسان بزرگ می‌رود مسواک و فرش و شامپو و قطعات یدکی تبلیغ می‌کند؟ اگر آن جنس خوب است که نیاز به تبلیغ ندارد اما وقتی کسی می‌خواهد کالای بنجلش را بفروشد، آویزان هنرپیشه و فوتبالیست مشهور می‌شود.
,
 
,
در مملکت ما دودسته بنر بالا می‌رود، بنر شهدا و بنر سلبریتی ها
, در مملکت ما دودسته بنر بالا می‌رود، بنر شهدا و بنر سلبریتی ها,
 
,
عباسی با اشاره به اینکه در مملکت ما دودسته بنر بالا می‌رود، بنر شهدا و بنر سلبریتی ها، تصریح کرد: این دنیا اگر ارزش ماندن داشت اولیا و پیامبران می‌ماندند. دنیا کلمه‌اش از “دنی” یعنی جای پست می‌آید.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه در مقابل فرهنگ لیبرال آمریکایی که سلبریتی ها تبلیغش می‌کنند فقط ملت اسلام می‌تواند بایستد‌، اظهار کرد: اینکه در اینستاگرام فلان قدر فالوئر دارد چه ارزشی دارد آیا به‌اندازه‌ی تعداد مخاطبانش بزرگ‌شده است؟
,
 
,
رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: ارزش زن در نظام سلبریتی برای سوپر سلبریتی شأن یعنی دی کاپریو، تا ۲۵ سالگی است و بعد از آن با لگد می اندازدشان بیرون، بعد یک بازیگر بلند شده می‌گوید “می‌خواهیم زنان ایرانی را آزاد کنیم!”
,
 
,
این استاد دانشگاه با تأکید بر اینکه معرفت دینی مردم نسبت به سال ۸۸ بسیار بیشتر شده است که فتنه اخیر طی ۸ روز بدون ورود امام مسلمین از نظر ساختاری از بین رفت، بیان کرد: بصیرت مردم همیشه از مسئولین بیشتر بوده است. نظام در ۲۵ بهمن سال ۸۹ یعنی یک سال و نیم بعد از فتنه ۸۸ وقتی سران فتنه بیانیه دادند که مردم بریزند در خیابان دستور حصرشان را داد.
,
 
,
 
,
وی در ادامه تصریح کرد: فوتبالیست و هنرپیشه ای که از نظام حمایت نمی کند چطور انتظار دارد پلیس امنیت ورزشگاه را ایجاد کند تا آن برود بازی کند و میلیارد میلیارد پول بگیرد.
,
 
,
حقوق فوتبالیست ها ۱۵۰ برابر افراد کف جامعه است
, حقوق فوتبالیست ها ۱۵۰ برابر افراد کف جامعه است,
 
,
این استاد دانشگاه با بیان اینکه به نظر افلاطون زندگی کف معیشتش تا سقف آن ۶ برابر بیشتر نیست و وقتی بیشتر شود شکاف اقتصادی ایجاد می‌شود، گفت: الآن کف حقوق استاندارد در معلمان، کارگران، ارتش، سپاه و در لایه‌های زیرین جامعه ۶ میلیون تومان است اما این فوتبالیست‌های تیم‌های قرمز و آبی ۱۵۰ برابر حقوق می‌گیرند و هیچ‌کدام علیه اقدامات براندازانه “علی کریمی” موضعی نمی‌گیرند.
,
 
,
“علی کریمی” توهم برش داشته!
, “علی کریمی” توهم برش داشته!,
 
,
وی تصریح کرد: “علی کریمی” فکر می‌کند رضا پهلوی است! فکر می‌کند “مسعود رجوی” است! فکرمی کنه می‌تواند براندازی کند! توهم برش داشته، کاخ سفید آمریکا این کار را نتوانست بکند.
,
 
,
این استاد دانشگاه بابیان اینکه یک عده فوتبالیست فکر کردند چون در ورزشگاه سوت و کف برایشان می‌زنند می‌توانند براندازی کنند. اگر کسی در این مملکت فوتبالیست است و ادعایش می‌شود علیه فوتبالیستی که براندازی می‌کند، موضع بگیرد.
,
 
,
وی ادامه داد: من وظیفه‌دارم در جهاد تبیین برای مردم روشن کنم که عقل و دین می‌گوید کف تا سقف معیشت در یک جامعه نباید بیشتر از ۶ برابر باشد اما فوتبالیست در این مملکت تحریم زده ۱۵۰ برابر می‌گیرد و همه باهم در صفحه کسی که پیام‌های براندازانه دارد فعالیت می‌کنند.
,
 
,
عباسی ادامه داد: ۱۲۸ فوتبالیست قدیمی و جدید تیم ملی استوری های “علی کریمی” را بازنشر کردند که باید پاسخگو باشند.
,
 
,
وی گفت: به این‌ها می‌گوییم کارتان چیست می‌گویند: “ما ورزش می‌کنم تا مردم خوشحال شوند” این کار را یک جانگولر هم می‌تواند بکند
,
 
,
این استاد دانشگاه بابیان اینکه لیبرالیست که آمد حلال و حرام می‌رود و همه‌چیز مباح می‌شود، ادامه داد: می‌گویی نماز واجب است، می‌گوید: آقا ولش کن! فلسفی‌اش می‌شود “بگذار هرچه می‌خواهد انجام دهد” و سبک این زندگی می‌شود زندگی دی کاپریو و دیگر سلبریتی ها.
,
 
,
تبعیض جامعه را نابود می‌کند
, تبعیض جامعه را نابود می‌کند,
 
,
عباسی با تأکید بر اینکه تبعیض جامعه را نابود می‌کند، بیان کرد: عمده قهرمانان تیم ملی ایران زنان شان را برهنه کردند و دختران و پسران جوان ما در تیم های آبی و قرمز سبک زندگی این‌ها را می‌بینند. نمی‌شود در کف خیابان بگویی حجابت را رعایت کن اما چهره‌ها و سلبریتی ها را رها کنی. عمده زنان این سلبریتی ها ببینید که در این چند روز چه آتشی سوزاندند.
,
 
,
وی ادامه داد: کف جامعه خشن است از این تبعیض و می‌گوید اگر بی‌حجابی بد است چرا زنان سلبریتی ها برهنه‌اند بعد برخی مسئولین جمهوری اسلامی می‌گویند: آقا می‌شود سلریتی ها را ول‌کنید!
,
 
,
عباسی با اشاره به همه‌گیر شدن سرود سلام فرمانده گیلانی‌ها در ۴ ماه در بیش از ۸۰ کشور دنیا، گفت: خدا به برکت سلام نظامی دهه نودی‌ها در آن ۴ ماه، این فتنه را در ۸ روز جمع کرد.
,
 
,
شورش سلبریتی ها در بخش سخت‌افزاری شکست خورد
, شورش سلبریتی ها در بخش سخت‌افزاری شکست خورد,
 
,
این استاد دانشگاه بابیان اینکه سلبریتی ها علیه انقلاب زنان‌اند، زیرا انقلاب اسلامی انقلاب زنان پاک و عفیف است، افزود:  شورش سلبریتی ها در بخش سخت‌افزاری شکست خورد. این‌ها همان اول که آمدند مسجد و قرآن آتش زدند و روسری از سر دختر مسلمان کشیدند اما باید بدانند که اگر در مقابل دین ما بایستند در مقابل دنیا آن‌ها می‌ایستیم، این ملت دنیای شمارا به جهنم تبدیل می‌کند زیرا این ملت برای زمینه‌سازی ظهور تا پای شهادت آماده است به حول قوه الهی.
,
 
,
امروز جهاد اجتماعی مطرح است
, امروز جهاد اجتماعی مطرح است,
 
,
عباسی بابیان اینکه سلبریتی ها می گویند ما مردم را خوشحال می‌کنیم اما شهدا تطمئن القلوب هستند و به مردم آرامش می‌دهند، گفت: آن‌ها هیچ لیدر سیاسی بزرگی علیه جمهوری اسلامی ندارند و اکنون فقط جنگ اجتماعی مطرح است، بیکاری، فقر، اعتیاد، بالا رفتن سن ازدواج، کاهش زادوولد چالش‌هایی است که باید به آن پرداخته شود. جهاد امروز ما جهاد اجتماعی است‌ و در حوزه جهاد تبیین جهاد اجتماعی را باید مدنظر داشته باشیم.
,
 
,
این استاد دانشگاه اظهار کرد: قدر این مردم را باید دانست مردم رشیدی که چنین فتنه‌ای را که همه دشمنان پایش بودند را در ۸ روزخنثی کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه