بوق دائم اشغال و یا پاسخگو نبودن شماره ۱۱۸ مخابرات سیستان وبلوچستان مردم را برای استفاده از خدمات این شرکت دچار سرگردانی کرده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، انتظار چندین ساعته، پشت خط انتظار ماندن تا ۲۰ دقیقه و در نهایت ناامیدی از عدم پاسخگویی اپراتور و قطع تماس در زمره گلایههایی است که مردم استان پهناور سیستان و بلوچستان از سامانه ۱۱۸ شرکت مخابرات دارند.
این مشکلات باعث شد از شب گذشته تاکنون ساکنین این خطه برای دریافت شماره های مورد نیاز خود از سامانه دچار سرگردانی شوند.
عدم پاسخگویی اپراتورهای این سامانه در حالی مردم را به زحمت انداخته که آنها باید حداقل ۲۰ دقیقه به انتظار بنشینند تا شاید یک اپراتور پاسخ دهد؛ این درحالیست که در کمتر از سه دقیقه از زمان انتظار بوق اِشغال پخش میشود.
با گسترش نفوذ شبکه تلفن های همراه وابستگی مردم به تلفن ثابت برای رسیدگی به امورات روزمره اگر چه کاهش یافت اما هنوز بخش زیادی از فعالیت های عمومی از این طریق انجام می شود.
ادارات، اصناف و موسسات عمومی و بسیاری از مشاغل دیگر همچنان به استفاده از تلفن ثابت وابستهاند و هر گونه اختلال در آن آسیب زیادی به روند فعالیت و ارائه خدمت آنان وارد خواهد کرد.
بنا بر گفته یکی از پرسنل شرکت مخابرات در سامانه ۱۱۸ به خبرنگار اجتماعی ما، از شب گذشته سرور این سامانه از سوی مرکز در تهران قطع شد، و از صبح امروز نیز سرور به طور کل قطع و قادر به ارائه خدمت نیست.
پایگاه خبری عصرهامون در راستای رفع مطالبات و دغدغه مردم آماده دریافت پاسخ متولیان امر در این خصوص است.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه