اخبار داغ

معاون سازمان سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور:

پروژه‌های اولویت دار صنعتی، معدنی و تجاری در سیستان و‌بلوچستان شناسایی شده است

پروژه‌های اولویت دار صنعتی، معدنی و تجاری در سیستان و‌بلوچستان شناسایی شده است
فرشاد مقیمی گفت: سیستان و بلوچستان از لحاظ بهره مندی از بسته سرمایه گذاری تعریف شده وزارت صمت در اولویت اول کشور قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، فرشاد مقیمی، معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) و هیات همراه در جریان حضور در سیستان و بلوچستان، بیان کرد: با همکاری اداره کل صمت استان و از طریق طرح شناسایی پروژه های صنعتی، معدنی و تجاری، پروژه های اولویت دار مشخص شده است.

وی افزود: وزارت صمت به دنبال توسعه فعالیت های تولیدی کشوری، پروژه های مختلفی تعریف کرده که توسط بخش های مختلف وابسته به وزارت صمت در سطح استان در حال انجام است.

مقیمی تصریح کرد: براساس اجرای سیاست دولت سیزدهم به جهت توسعه صنایع در تمامی استانها، سیستان و بلوچستان از لحاظ بهره مندی از بسته سرمایه گذاری تعریف شده وزارت صمت، در اولویت اول کشور قرار گرفته است.

معاون سازمان ایدرو کشور خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی استان توسعه زیر ساختها از جمله آب و برق به توسعه صنعت استان کمک بسزایی خواهد کرد.

توسعه و‌ نوسازی صنایع بر اساس آمایش سرزمینی انجام می پذیرد

ایرج حسن پور، مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان بیان کرد: وزارت صمت براساس طرح آمایش سرزمینی به دنبال توسعه و نوسازی صنایع در  سطح استان و کشور است.

وی ادامه داد: براساس اولویت بندی، طرح های صنعتی در سطح استان توسعه خواهند یافت و ۱۹طرح مهم صنعتی ایجاد و فعال خواهند شد.

مدیرکل صمت گفت: از مجموع کل طرح های استان برای تعداد یک هزار و ۱۴۸ طرح، جواز تاسیس صادر شده که مجموع اشتغال مندرج در جواز تاسیس به رقم ۲۳ هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
, توسعه و‌ نوسازی صنایع بر اساس آمایش سرزمینی انجام می پذیرد,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه