اخبار داغ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

برای تکمیل آزاد راه رشت – قزوین به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

برای تکمیل آزاد راه رشت – قزوین به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع دولتی در این پروژه هزینه شده است، گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای بهره برداری باقیمانده پروژه آزادراه رشت – قزوین اعتبار نیاز بوده که بخشی از آن در مصوبات سفر هیئت دولت پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از دو قطعه باقیمانده آزاد راه رشت – قزوین در رودبار اظهار کرد: بهره برداری کامل آزادراه رشت – قزوین جز اولویت‌های دولت سیزدهم است و به جد این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی در ادامه به معوقات پیمانکار پروژه اشاره کرد و از پرداخت معوقات وی در روزهای آتی خبر داد.
,
 
,
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات بیشتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین بیان کرد: از ۸ کیلومتر باقیمانده این پروژه ۵ کیلومتر آن تونل و بسیار صعب العبور بوده و همین موضوع روند کار را کند کرده است.
,
 
,
خادمی با بیان اینکه تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع دولتی در این پروژه هزینه شده است، گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای بهره برداری باقیمانده پروژه آزادراه رشت – قزوین اعتبار نیاز بوده که بخشی از آن در مصوبات سفر هیئت دولت پیش بینی شده است.
,
 
,
وی با اشاره به وقفه ایجاد شده در تأمین مالی اجرای پروژه آزادراه رشت – قزوین افزود: با رفع محدودیت مالی و اعتباری اجرای پروژه سرعت بخشیده می‌شود.
,
 
,
معاون وزیر راه و شهرسازی، ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین را گلوگاه ترافیک در ایام مختلف عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از باقیمانده آزادراه بخش عمده‌ای از مشکل ترافیک شمال غرب کشور برطرف می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه