اخبار داغ

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان:

مطالبه جدی جبهه انقلاب برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت کشور است

مطالبه جدی جبهه انقلاب برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت کشور است
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مطالبه جدی جبهه انقلاب برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت کشور است، گفت: تبیین ابعاد مختلف فتنه اخیر و همچنین انتقال روایت صحیح و دقیق از وضعیت و شرایط کشور به جامعه مهم‌ترین اقدامی است که فعالان فرهنگی می‌بایست انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: مطالبه جدی جبهه انقلاب برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با اشاره به تلاش‌ رسانه‌های بیگانه برای تحریک افکار عمومی و ارائه روایت‌های دروغ از حوادث اخیر کشور تصریح کرد: تبیین ابعاد مختلف فتنه اخیر و همچنین انتقال روایت صحیح و دقیق از وضعیت و شرایط کشور به جامعه مهم‌ترین اقدامی است که فعالان فرهنگی می‌بایست انجام دهند.
,
 
,
دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران اقدامات خود را بر روی دور کردن نسل جوان و نوجوان از اهداف و آرمان‌های انقلاب متمرکز کردند گفت: معاندان از تربیت نسل جوان کارآمد، توانمند، آگاه، مومن و پایبند به ارزش‌های انقلاب و اسلام هراس دارند.
,
 
,
پوریوسفی خاطرنشان کرد: ملت ایران و به ویژه نسل جوان و نوجوان در سال‌های اخیر به عینه شاهد بودند که جبهه انقلاب در بسیاری از برهه های حساس و مهم زمانی مانند ایام شیوع کرونا، وقوع سیل و زلزله و موارد مشابه از تمام امکانات و توان خود برای خدمت رسانی به عموم مردم استفاده کرد و حتی جان خود را در مسیر خدمت به مردم کف دست گرفت و امروز باید مراقب باشیم تا جنگ روانی دشمن باعث نشود تا خدمات جریان انقلاب فراموش شود.
,
 
,
وی ضمن تقدیر از حضور عموم مردم در تجمعات ضد اغتشاشات افزود: توهین به مقدسات، تخریب اموال عمومی و به خطر انداختن امنیت و سلامت جامعه ارتباطاتی با مطالبات و اعتراضات مردمی ندارد و نتیجه اقدامات نفوذی‌ها، تجزیه‌طلبان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است که مردم صف خود را با هوشیاری از آنان جدا کردند.
,
 
,
پوریوسفی با تاکید بر لزوم فعال شدن هسته‌های مردمی و حلقه‌های میانی در راستای تبیین پشت پرده‌های فتنه اخیر و نقش دشمنان در گسترش آن برای عموم اقشار جامعه ابراز داشت: نسل جوان و نوجوان می‌بایست مخاطب اصلی تبیین باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه