اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

اجرای قوانین امر به معروف و نهی از منکر نیازمند انسجام است

اجرای قوانین امر به معروف و نهی از منکر نیازمند انسجام است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: با برنامه ریزی ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در اجرا به یک انسجام و یکپارچگی برسند تا این فعالیتها تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار داشت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تعداد اندکی نیرو قادر نیست که همه جا را پوشش بدهد بنابراین اگر این ظرفیت هایی که در دستگاه ها وجود دارد در کنار هم قرار گیرند می تواند نتیجه لازم را در بر داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیر افلاک,

وی افزود: ایمان به خدا لوازم و پایبندی هایی دارد اما در امت ساکت خیری نیست و ملاک امر به معروف و نهی از منکر و ایمان به خدا قرار داده شده است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید با هم باشد، نهی از فساد و تبعیض هم ضروری است و به سن و سال و نژاد هم ارتباط ندارد و زمانی که امر به معروف وقتی برخاسته از ایمان باشد موثر است.

,

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در ساختار کلی امر به معروف و نهی از منکر، قوانین و آئین نامه هایی که وجود دارد که خوب اند اما در اجرا با مشکل مواجه می شویم و گاهی خود مدیر نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارد به طوری که آئین نامه برای دانشجو مشخص کرده دانشجو با چه پوششی وارد دانشگاه شود ولی پوشش آنها نامناسب است و قوانینی که هست گویا اهمال می شود تا جایی که حیوان گردی امری عادی تبدیل شود و گاهی بی تفاوت و کم تفاوت صورت می گیرد در حالی که اگر از ابتدا مراقبت شود چنین نمی شود.

,

وی با اشاره به رسوخ فرهنگ غرب گرایانه گفت: به تدریج فرهنگ به گونه ای تغییر یافته که بسیاری موارد عوض شده و باید همه هماهنگ عمل کنند تا اثرگذاری مناسب را داشته باشد و امیدواریم با برنامه ریزی ستاد امر به معروف و نهی از منکر همه در اجرا به یک انسجام و یکپارچگی برسند تا این فعالیتها تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

,

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام رضا حقیان دبیر ستاد سابق امر به معروف و نهی از منکر استان تقدیر و یونس مهدوی نیا معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه