اخبار داغ

مسئول هادیان سیاسی سازمان بسیج کشور:

جوانان، هیزم جنگ شناختی دشمن هستند/ کوتاهی در جهاد تبیین یعنی اغتشاشات خیابانی

جوانان، هیزم جنگ شناختی دشمن هستند/ کوتاهی در جهاد تبیین یعنی اغتشاشات خیابانی
علیرضا امیدوار گفت: متاسفانه نظام تربیتی کشور را جدی نگرفتیم و دشمن از این خلاء تربیتی ما برای جذب جوانان استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا امیدوار، تحلیلگر مسائل سیاسی و از هادیان سیاسی سازمان بسیج کشور در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: والدین برای قبولی کنکور در رشته مورد علاقه، فرزند خود را در مدرسه ای خوب ثبت نام می‌کنند و حرف‌های مربی برای آنها حجت است و مطیع محض می‌شوند تا فرزند در کنکور نمره قبولی بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: وقتی فردی برای درمان بیماری خود به پزشک متخصص مراجعه می‌کند، بیمار بدون چون و چرا مطیع دکتر شده و اوامر پزشک حجت بر فرد می‌شود.
,
 
,
امیدوار افزود: اکنون نیز حجاب یک قانون و حکم الهی در کشور است، چرا برایش دلیل، اجبار و اختیار می‌آوریم؟! چرا بدون چون و چرا آن را نمی پذیریم و رعایت نمی‌کنیم؟!
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: ریشه تربیت در آیه "الحمدلله رب العالمین" است که روزی ۱۰ بار آن را تلاوت می‌کنیم، یعنی برای رسیدن به سعادتمندی هر آن چیزی را که پروردگار توصیه می‌کند، بدون دلیل و مدرک می‌پذیرم.
,
 
,
وی با بیان اینکه تربیت یک نظام است، گفت: نظامی که از داخل خاک شروع می‌شود تا به مطلوب برسد و به تعبیر قرآن کاری خدایی است و دین، نظام تربیتی رب است و اگر امروز بحث حجاب اجباری و اختیاری مطرح می‌شود، به نظام تربیتی ما بر می‌گردد.
,
 
,
امیدوار ادامه داد: اگر برای برنامه تربیتی خداوند هم برنامه ریزی کرده بودیم، دیگر برای حجاب که یک حکم الهی است، اجبار و اختیار مطرح نمی شد زیرا نظام تربیتی الهی را خوب تبلیغ نکردیم.
,
 
,
این مسئول افزود: برای نظام تربیتی جسمی؛ می‌خوریم، می‌خوابیم، ورزش می‌کنیم، به میزان کافی ویتامین مصرف می‌کنیم اما برای نظام تربیت الهی برنامه نداریم و دشمن از این مهم سوء استفاده می‌کند.
,
 
,
وی بیان کرد: خداوند برای نظام تربیت الهی ۱۰۰ هزار پیامبر با ۱۰۴ کتاب آسمانی نازل کرد تا این نظام تبیین و تبلیغ شود، اگر نظام الهی حکمرانی نکند، نظام طاغوتی جایگزین آن می‌شود.
,
 
,
امیدوار با اشاره به اینکه در نظام طاغوتی ۲ نوع جاهل و یک ضالین به تعبیر قرآن داریم، گفت: انسان با جهل ساده را می‌توان تربیت کرد، اما گروه دوم، جهل مرکب هستند که نمی‌دانند و نمی‌خواهند هم که بدانند، اینها را نمی شود با جهاد تبیین تربیت کرد و طاغوت روی این افراد خیلی حساب باز کرده است.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: افراد با جهل مرکب در سپاه یزید با اسم اسلام، سر پیامبر خدا (ص) را می‌برند و نظام طاغوت این را می خواهد و برای این مهم بسیار تلاش می‌کند.
,
 
,
وی افزود: گروه سوم، جاهلان در قرآن ضالین هستند، این گروه حق را می‌شناسند، اما بر اساس پول و مطامع دنیا چشم‌هایشان را به روی حق می‌بندند.
,
 
,
امیدوار تاکید کرد: طاغوت برای اینکه بر جاهلین مرکب سوار شود به ضالین احتیاج دارد، برخی از سلبریتی‌ها برای فالوور بیشتر همه چیز خود را زیر سوال می‌برند و اینها در گروه ضالین قرار می‌گیرند با اینکه حق را می‌شناسند اما به دنبال پول بیشتر هستند.
,
 
,
این مسئول گفت: ضالین می‌تواند با پول، جاهلین مرکب را به میدان بفرستد، اراذل و اوباش حق را نمی‌شناسند اما ضالین این افراد را در جبهه خودشان می‌کشانند.
,
 
,
وی ادامه داد: امروز، طاغوت در گوشی‌های موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، بازی های موبایلی، انیمیشن‌هاست، بسیاری از ما شب در هیئت سید الشهدا (ع) سینه می‌زنیم اما بعد از هیئت خوراک فکری مان را در فضای مجازی دشمن تامین می‌کنیم.
,
 
,
امیدوار افزود: بچه‌های انقلابی خودشان را از طاغوت زمان دور کنند یا با سلاح سواد رسانه وارد زمین دشمن شوند و با دانش، حربه های رسانه ای دشمن را خنثی کنند.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: دشمن از ۶ ماه قبل روی حوزه زنان کار می کند، مرگ مهسا امینی بهانه‌ای برای زیر سوال بردن اعتقادات زن مسلمان ایرانی است و متاسفانه برخی خودی ها به دشمن خوراک می دهند و گاهی به این فضای سازی کمک می‌کنند.
,
 
,
وی بیان کرد: مهسا امینی یک نماد برای پیاده‌سازی برنامه دشمن بود، بنابراین جنگ رسانه‌ای دشمن واقعی است و اعتراضات کف خیابانی نشات گرفته از جنگ شناختی و ادراکی دشمن است و مقام معظم رهبری این روز را می دیدند و سالهاست فرمان جهاد تبیین داده‌اند، در اجرای جهاد تبیین کوتاهی کردیم به جنگ شناختی رسیدیم.
,
 
,
امیدوار با بیان اینکه هیزم جنگ شناختی دشمن، فرزندان ما هستند، افزود: اگر به رده سنی اغتشاشگران نگاه کنید، نوجوانان و جوانان زیر ۲۲ سال هیزم تجمعات خیابانی هستند و ما در یک جنگ به تمام عیار، قشر فعال و تاثیرگذارمان، هیزم دشمن شدند.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش کوتاهی کرده است، تأکید کرد: طرح های بسیار خوبی در نظام تربیتی کشور وجود دارد که سلیقه ای با آن برخورد می شود، اگر طرح شهید بهنام محمدی در تمامی مدارس به درستی و به صورت سفت و سخت پیاده شده بود که محوریت این طرح؛ مسجد، خانه و مدرسه است، ما امروز شاهد سیل عظیمی از نوجوانان و جوانان مان در اغتشاشات نبودیم.
,
 
,
وی ادامه داد: متاسفانه نظام تربیتی کشور را جدی نگرفتیم و نظام تربیت الهی را خوب در کشور پیاده نکردیم و دشمن از خلأ تربیتی ما برای جذب جوانان استفاده کرد. مسئولان تربیتی کشور و آنهایی که سند ۲۰۳۰ را به کشور وارد کردند باید پاسخگوی جوانان از دست رفته ما در جنگ شناختی دشمن باشند.
,
 
,
امیدوار افزود: جوانان در جنگ شناختی دشمن آسیب پذیرترین قشر هستند، کوتاهی ما در پیاده سازی طرح شهید بهنام محمدی باعث شده که جوانان را در کف خیابان و در تجمعات برای تخلیه انرژی شان ببینیم.
,
 
,
این کارشناس گفت: جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین قدرت های دنیا در عرصه نظامی، علمی، اقتصادی، موقعیت جغرافیایی، منابع طبیعی در دنیاست اما ما این دستاوردها را برای نسل جوان تبیین نکردیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری جوانان را مهمترین مولفه برای پیروزی و موفقیت در گام دوم انقلاب معرفی می کنند، رهبری این روز را می دیدند و فرمان جهاد تبیین نیز صادر کردند، کوتاهی ما و مسئولین باعث شده که به این روزها و اتفاقات برسیم.
,
 
,
امیدوار در خاتمه خاطرنشان کرد: فضای مجازی بسیار خطرناک است به ویژه برای تمام افرادی که بدون سواد رسانه وارد این فضا می شوند، ما با مسدودسازی پیام رسان های خارجی توانستیم به میزان قابل توجهی اعتشاشات خیابانی را کنترل کنیم، بنابراین فضای سایبری ابزار نفوذ دشمن در کشور است، آگاهانه و با تدبیر از آن استفاده نماییم.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه