اخبار داغ

جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان| کسب 2 مدال نقره در نخستین روز

جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان| کسب 2 مدال نقره در نخستین روز
در پایان نخستین روز رقابتهای جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان در رشته کشتی فرنگی دانجویان ایران صاحب دو مدال نقره شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، رقابتهای جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان جهان در کشور ترکیه در جریان است و تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان در نخستین روز این رقابتها صاحب 2 مدال نقره شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدهادی شعبانی در وزن 55 کیلوگرم: در مسابقه اول کشتی گیر ترکیه را 4 بر 2 شکست داد، در ادامه مقابل کشتی گیر ترکمنستان با نتیجه 5 بر 5 بازی را واگذار کرد، در کشتی سوم مقابل کشتی گیر اوکراینی 9 بر صفر پیروز شد و در آخرین کشتی مقابل حریف ترکیه 7 بر صفر پیروز شد. شعبانی در پایان با یک اختلاف امتیاز برابر حریف ترکیه دوم شد و به مدال نقره رسید. در این وزن کشتی گیران ترکیه، ایران و ترکمنستان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

,

در وزن 63 کیلوگرم آرمین محب ثابت در دور اول کشتی گیر اوکراینی را 5 بر یک شکست داد، در کشتی دوم کشتی گیر ترکیه را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد، در دور سوم مقابل حریف ترکیه 10 بر 2 شکست خورد و  در بازی آخر حریف قزاقستانی را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد. در این وزن کشتی گیر ترکیه طلا گرفت، آرمین محب ثابت از ایران به مدال نقره رسید و مدال برنز هم به کشتی گیر قزاقستان رسید.

,

همچنین امروز 4 نماینده کشورمان سجاد عباسپور در وزن ۶۰ کیلو گرم، محمدامین جبالی فر در وزن ۶۷ کیلوگرم، غلامرضا فرخی در وزن۷۲ کیلوگرم و مرتضی پورعیسی در وزن ۷۷ کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت.

, 4,

اولین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان دانشگاه های جهان از 28 شهریورماه الی 10 مهرماه در شهر سامسون کشور ترکیه برگزار می شود و تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی به نمایندگی از کشورمان در این رقابتها شرکت خواهد کرد.

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه