اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن:

آشوبگران باعث تعرض به جان و مال مردم شدند

آشوبگران باعث تعرض به جان و مال مردم شدند
عبدالجبار آخوند میرابی گفت: آشوبگران باعث تعرض به جان و مال مردم شدند و خسارت زیادی به بیت‌المال وارد کردند، باید با برهم‌زنندگان نظم و امنیت برخورد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالجبار آخوند میرابی امروز در گفتگو با گلستان ما ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در زاهدان اظهار کرد: وحدت سیره پیامبر گرامی اسلام است مسلمانان باید با الگو قرار دادن سیره نبوی به وحدت اسلامی برسند و آن را روز به روز تقویت کنند، دشمن همواره به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با تاکید بر اینکه پیامبر(ص) راهکار زندگی را برا مسلمانان مشخص کردند، افزود: مسلمان کسی است که سایر مسلمانان از دست و زبان او در امان باشند تعرض به جایگاه و مقام یکدیگر نکنند به خصوص در کشوری که شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

,

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن با اشاره به اینکه بهترین راهکار عمل به سیره پیامبر اعظم (ص) است، گفت: با بهره گیری از حدیث نبوی می‌توان زندگی مسالمت‌آمیز را در جامعه ترویج داد.

,

آخوند میرابی بیان کرد: مسلمان واقعی کسی است که از تمام اختلافات و بدی‌ها دوری کند، هر کسی که با هر نام و عنوانی بین مسلمانان اختلاف‌انگیزی کند حتما متاثر از کفار یا منافقین است.

,

وی با محکوم کردن تعرض به جان مردم و اموال عمومی تصریح کرد: کسانی که به جان و مال مردم تعرض می‌کنند آنها مخالف سیره رسول الله عمل می کنند و حکومت اسلامی باید با این افراد برخورد کند.

,

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن با تاکید بر ضرورت اتحاد و همدلی بین شیعه و سنی گفت: تا زمانی که بین مسلمانان وحدت و انسجام وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند هیچ کاری کند.

,

وی گفت: آشوبگران باعث تعرض به جان و مال مردم شدند و خسارت زیادی به بیت‌المال وارد کردند، باید با برهم‌زنندگان نظم و امنیت برخورد شود.

,

آخوند میرابی؛ دلیل اغتشاش و آشوب در کشور به بهانه حمایت از یک زن را توطئه دشمنان دانست و ابراز کرد: حجاب یک حکم الهی است انجام حکم الهی به همه مسلمانان واجب است و همه باید نسبت به این فریضه دینی احترام بگذاریم و آن را رعایت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه