اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش:

بیش‌از یک‌هزار نفر برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش دیدند

بیش‌از یک‌هزار نفر برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش دیدند
یوسف نوری گفت: یکهزار و ۷۰۰ نفر آموزش دیده، پیگیری پیاده سازی سند بنیادین هستند و مدارس تحولی به عنوان ملاک‌هایی برای تحول در کشور ساخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ یوسف نوری ظهر دیروز در حاشیه سفر به استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت برگزاری کلاس‌ها در فضای کنونی کشور اظهار کرد: کلاس‌ها قطعا حضوری است؛ با توجه به رشد علمی ایجاد شده در کشور، دشمن به دنبال جلوگیری از حضور دانش‌آموزان در کلاس‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛ ,
وی افزود: در ماجراهای اخیر برخی از امپراتوری رسانه استفاده می‌کنند تا ما را از مسیر علمی که رتبه‌های برتر در فناوری نوین و علمی حاصل شده، دور کنند این در حالی است که طی سال‌جاری دانش‌آموزان 20 مدال طلا را کسب کردند.
 
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تمام همکاران ما در آموزش و پرورش کلاس‌های درس را به صورت حضوری پیگیری کرده و در ادامه هم مدارس را به صورت حضوری با قوت بیشتری برگزار می‌کنند؛ از اولیا درخواست داریم هوشیار باشند چراکه دانش‌آموزان در دوران کرونا فرصت را از دست داده و نباید بیشتر از این دچار زیان شوند.
 
نوری گفت: در راستای حکمرانی متعالی در نظام تعلیم و تربیت به دنبال اجرای سند تحول بنیادین هستیم که توجه به دانش‌آموزان، نیاز، برنامه‌ریزی برای حوزه درسی و شناخت آنها اولویت نخست ما در این طرح است و باید دانش‌آموز را از ساحت تک بعدی به 6 ساعتی تبدیل کنیم.
 
وی گفت: معلم، دومین مولفه در سند تحول بنیادین است که برای حکمرانی شایسته معلم باید آموزش ببیند و این آموزش براساس تکالیفی که در قانون برای دانشگاه‌های فرهنگیان وجود دارد، باشد.
 
این مسئول یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان باید به لحاظ زیرساخت، روش و برنامه درسی به ویژه ارزشیابی مجهز باشد تا بتوانیم معلم دارای شایستگی‌های سه گانه و معلم معیار را تربیت کنیم.
 
وزیر آموزش و پرورش اذعان کرد: برخی از مدارس شهرستان‌های کشور به ویژه جدید کشور به دلیل مهاجرت‌ها با کمبود فضا مواجه است که باید فضاهای فرسوده را ترمیم یا فضاهای کانکسی را نوسازی کنیم.
 
وی با اشاره به آخرین وضعیت سند تحول بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت یادآور شد: این سند با رویکرد جدید و مدرسه‌ای شروع می‌شود و در حال تدوین الگوی مدرسه‌ای آن با عنوان «رهیاران تحول یا عاملان اصلی اجرای تحول» هستیم.
 
نوری در پایان گفت: یکهزار و 700 نفر آموزش دیده، پیگیری پیاده سازی سند بنیادین هستند و مدارس تحولی به عنوان ملاک‌هایی برای تحول در کشور ساخته شده است.
 
انتهای پیام/
,
وی افزود: در ماجراهای اخیر برخی از امپراتوری رسانه استفاده می‌کنند تا ما را از مسیر علمی که رتبه‌های برتر در فناوری نوین و علمی حاصل شده، دور کنند این در حالی است که طی سال‌جاری دانش‌آموزان 20 مدال طلا را کسب کردند.
 
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تمام همکاران ما در آموزش و پرورش کلاس‌های درس را به صورت حضوری پیگیری کرده و در ادامه هم مدارس را به صورت حضوری با قوت بیشتری برگزار می‌کنند؛ از اولیا درخواست داریم هوشیار باشند چراکه دانش‌آموزان در دوران کرونا فرصت را از دست داده و نباید بیشتر از این دچار زیان شوند.
 
نوری گفت: در راستای حکمرانی متعالی در نظام تعلیم و تربیت به دنبال اجرای سند تحول بنیادین هستیم که توجه به دانش‌آموزان، نیاز، برنامه‌ریزی برای حوزه درسی و شناخت آنها اولویت نخست ما در این طرح است و باید دانش‌آموز را از ساحت تک بعدی به 6 ساعتی تبدیل کنیم.
 
وی گفت: معلم، دومین مولفه در سند تحول بنیادین است که برای حکمرانی شایسته معلم باید آموزش ببیند و این آموزش براساس تکالیفی که در قانون برای دانشگاه‌های فرهنگیان وجود دارد، باشد.
 
این مسئول یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان باید به لحاظ زیرساخت، روش و برنامه درسی به ویژه ارزشیابی مجهز باشد تا بتوانیم معلم دارای شایستگی‌های سه گانه و معلم معیار را تربیت کنیم.
 
وزیر آموزش و پرورش اذعان کرد: برخی از مدارس شهرستان‌های کشور به ویژه جدید کشور به دلیل مهاجرت‌ها با کمبود فضا مواجه است که باید فضاهای فرسوده را ترمیم یا فضاهای کانکسی را نوسازی کنیم.
 
وی با اشاره به آخرین وضعیت سند تحول بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت یادآور شد: این سند با رویکرد جدید و مدرسه‌ای شروع می‌شود و در حال تدوین الگوی مدرسه‌ای آن با عنوان «رهیاران تحول یا عاملان اصلی اجرای تحول» هستیم.
 
نوری در پایان گفت: یکهزار و 700 نفر آموزش دیده، پیگیری پیاده سازی سند بنیادین هستند و مدارس تحولی به عنوان ملاک‌هایی برای تحول در کشور ساخته شده است.
 
انتهای پیام/
,
وی افزود: در ماجراهای اخیر برخی از امپراتوری رسانه استفاده می‌کنند تا ما را از مسیر علمی که رتبه‌های برتر در فناوری نوین و علمی حاصل شده، دور کنند این در حالی است که طی سال‌جاری دانش‌آموزان 20 مدال طلا را کسب کردند.
 
,
,
وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: تمام همکاران ما در آموزش و پرورش کلاس‌های درس را به صورت حضوری پیگیری کرده و در ادامه هم مدارس را به صورت حضوری با قوت بیشتری برگزار می‌کنند؛ از اولیا درخواست داریم هوشیار باشند چراکه دانش‌آموزان در دوران کرونا فرصت را از دست داده و نباید بیشتر از این دچار زیان شوند.
 
,
,
نوری گفت: در راستای حکمرانی متعالی در نظام تعلیم و تربیت به دنبال اجرای سند تحول بنیادین هستیم که توجه به دانش‌آموزان، نیاز، برنامه‌ریزی برای حوزه درسی و شناخت آنها اولویت نخست ما در این طرح است و باید دانش‌آموز را از ساحت تک بعدی به 6 ساعتی تبدیل کنیم.
 
,
,
وی گفت: معلم، دومین مولفه در سند تحول بنیادین است که برای حکمرانی شایسته معلم باید آموزش ببیند و این آموزش براساس تکالیفی که در قانون برای دانشگاه‌های فرهنگیان وجود دارد، باشد.
 
,
,
این مسئول یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان باید به لحاظ زیرساخت، روش و برنامه درسی به ویژه ارزشیابی مجهز باشد تا بتوانیم معلم دارای شایستگی‌های سه گانه و معلم معیار را تربیت کنیم.
 
,
,
وزیر آموزش و پرورش اذعان کرد: برخی از مدارس شهرستان‌های کشور به ویژه جدید کشور به دلیل مهاجرت‌ها با کمبود فضا مواجه است که باید فضاهای فرسوده را ترمیم یا فضاهای کانکسی را نوسازی کنیم.
 
,
,
وی با اشاره به آخرین وضعیت سند تحول بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت یادآور شد: این سند با رویکرد جدید و مدرسه‌ای شروع می‌شود و در حال تدوین الگوی مدرسه‌ای آن با عنوان «رهیاران تحول یا عاملان اصلی اجرای تحول» هستیم.
 
,
,
نوری در پایان گفت: یکهزار و 700 نفر آموزش دیده، پیگیری پیاده سازی سند بنیادین هستند و مدارس تحولی به عنوان ملاک‌هایی برای تحول در کشور ساخته شده است.
 
,
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه