اخبار داغ

منتقد سینما:

پسر دلفینی، پای مخاطب کودک و نوجوان را به سینما باز کرد

پسر دلفینی، پای مخاطب کودک و نوجوان را به سینما باز کرد
سیده زهرا سجادی گفت: استقبال بی نظیر از انیمیشن "پسردلفینی" نشان داد، کودکان و خانواده ها از آثار با ژانر کودک استقبال می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده زهرا سجادی، منتقد سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: "پسر دلفینی" از انیمیشن های موفق ژانر کودک که این روزها با استقبال مخاطبان در داخل و خارج از کشور روبرو شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: ایده ساخت این انیمیشن سال ۹۴ به ذهن سازندگان اثر رسید و پس از سال ها تولید و به مرحله اکران رسید.
,
 
,
سجادی افزود: استقبال بی نظیر از این اثر نشان داد، کودکان و خانواده ها از آثار با ژانر کودک استقبال می کنند و در سال های اخیر انیمیشن های خوب بر پرده سینما با اقبال مردمی مواجه شده است.
,
 
,
این منتقد تصریح کرد: باید روی ژانر کودک و نوجوان توجه ویژه ای شود و از ژانرهایی است که برگشت سرمایه گذاری در آن نیز وجود دارد.
,
 
,
وی گفت: موفقیت انیمیشن پسر دلفینی نشان می دهد که تنوع در اکران آثار سینمایی و گیشه سینماها می تواند راهی برای جذب مخاطب باشد، به طور معمول در سال های گذشته سینما در اختیار دو نوع ژانر کمدی و اجتماعی بوده و کمتر شاهد سانس های متنوع دیگر بوده است.
,
 
,
سجادی ادامه داد: انیمیشن در کشورهای پیشرفته، صنعتی درآمدزاست و سرمایه گذاران نگاه ویژه ای به این مهم دارند، اما این صنعت در کشور ما مغفول مانده است.
,
 
,
این منتقد افزود: کودکان ونوجوانان تشنه آثاری هستند که قهرمان پروری در آن مشهود است و مسئولین باید با شناخت ذائقه مخاطب نسبت به تولید آثار اقدام کنند.
,
 
,
وی تاکید کرد: متاسفانه در کشور ما مخاطب سنجی قبل از تولید آثار صورت نمی گیرد و یک حلقه مفقوده است اما با اقدام این مهم می توان از هدر رفت سرمایه های فرهنگی جلوگیری کرد.
,
 
,
سجادی در خاتمه خاطرنشان کرد: انیمیشن، بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم ارزشی به کودک و نوجوان است، امیدواریم مسئولین به اهمیت این مهم پی ببرند و با توجه ویژه به این عرصه به شکوفایی این هنر در صنعت کمک کنند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه