اخبار داغ

انریکه: بازیکن ما مستحق اخراج نبود

انریکه: بازیکن ما مستحق اخراج نبود
لوئیس انریکه پیروزی 44 خود با بارسلونا را امشب مقابل اسپانیول جشن گرفت تا به فاصله 5 هفته به پایان رقابت ها، جایگاه بارسا در صدر جدول لالیگا مستحکم تر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بارسا در همان نیمه اول با گل های نیمار و مسی کار را تمام کرد و با وجود ده نفره شدن در نیمه دوم، توانست برتری خود را تا پایان حفظ کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


لوئیس انریکه در انتهای بازی و در نشست خبری خود گفت:"تیم در حال رشد است. این بهترین نیمه اولی بود که از تیمم به یاد دارم. توپ همواره در زمین حریف بود و سرعت گردش توپ و پاسکاری هایمان عالی بود. فشار را از نیمه زمین حریف شروع می کردیم و در تمام دقایق در جستجوی گل بودیم. 
گفته بودم که هر زمان خوب بازی کنیم برنده خواهیم شد. در نیمه دوم نیز با وجود ده نفره شدن، خیلی خوب بازی کردیم و خطر چندانی روی دروازه ما خلق نشد. شانس های گلزنی کمی به اسپانیول دادیم." 

انریکه در مورد فاصله کم امتیازی با رئال مادرید گفت:" چیزی که اهمیت دارد، پیروزی و کسب سه امتیازهاست. 5 بازی باقیمانده که مهمترین بازی هایمان هستند.باید در همه آنها برنده شویم.در این صورت بدون توجه به بازی های رئال قهرمان خواهیم شد."

اخراج آلبا دیگر سوالی بود که از سرمربی بارسلونا مطرح شد:" آنطور که آلبا به من گفت او تنها رو به داور گفته بود که چرا همیشه من؟ فکر نمی کنم این کلمه بدی بوده باشد. او مستحق اخراج نبود." 

رئال فردا شب در زمین سلتا بازی دارد. تیمی که انریکه فصل گذشته مربی آن بود. واکنش انریکه به سوالی در این مورد چنین بود:" همیشه برای سلتا بهترین نتایج را آرزو دارم. فردا نیز امیدوارم این تیم نتیجه خوبی کسب کند."

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه