اخبار داغ

تشکر بازیکن بارسا از هواداران حریف

تشکر بازیکن بارسا از هواداران حریف
بارسلونا امشب با گل های مسی و نیمار که هر دو در نیمه اول به ثمر رسیدند، فاتح دربی کاتالونیا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانااینیستا امروز در غیاب ژاوی، کاپیتان بارسلونا بود و در میانه زمین بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. اینیستا که پس از زدن گل در فینال جام جهانی 2010، از دنی خارکه، کاپیتان فقید اسپانیول یاد کرده بود و به همین دلیل محبوبیت فراوانی میان هواداران رقیب همشهری دارد، امروز نیز در هنگام تعویض به شدت از سوی طرفداران اسپانیول مورد تشویق قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


او در پایان بازی در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" بین من و هواداران اسپانیول ارتباط خوبی وجود دارد و بخاطر تشویق هایشان در بازی امروز متشکرم." 

اینیستا در مورد بازی گفت:" بازی کاملی بود. برای بردن یک دربی باید همینگونه بای کرد. به آنها موقعیتی ندادیم و خوب و موثر بازی کردیم. از کسب پیروزی خوشحالیم." 

اخراج آلبا در دقیقه 54 باعث شد تا بارسا بخش اعظمی از نیمه دوم را ده نفره بازی کند. اینیستا در این مورد گفت:" دوست دارم 11 نفره بازی کنیم چون 10 نفره شدن باعث افزایش فشار روی سایر بازیکنان می شود. با وجود 10 نفره شدن، فرم خوبمان را حفظ کردیم و همان بازی ای که برای پیروز شدن نیاز بود را انجام دادیم. همه بازی های باقیمانده برای ما حکم فینال را دارند و همه را جدی خواهیم گرفت."

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه