اخبار داغ

لیست خرید پرسپولیس برای فصل بعد لو رفت؛ رحمتی سرخپوش می شود

لیست خرید پرسپولیس برای فصل بعد لو رفت؛ رحمتی سرخپوش می شود
جذاب‌ترین و شاید مهم‌ترین بازیکنی که اطرافیان هدایتی با او تماس گرفته‌اند دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا از آنجایی که حسین هدایتی مشتری پر و پا قرص خرید سهام باشگاه پرسپولیس است و ظاهرا در این راه بی رقیب به نظر می‌رسد از حالا تحرکات خود برای بستن یک تیم قدرتمند را آغاز کرده و قصد دارد برای لیگ پانزدهم تیمی در حد قهرمانی را در اختیار برانکو ایوانکوویچ بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

از این رو افرادی از طرف هدایتی با بهترین‌های لیگ و بازیکنان شاخص تماس می‌گیرند تا نظر آنها را برای پیوستن به پرسپولیس جویا شوند.

,

 

,

در این خصوص چندی قبل رابطان هدایتی با دو مهاجم شاخص فوتبال ایران یعنی کاوه رضایی و کریم انصاری فرد تماس گرفتند که از هر دو نفر جواب منفی گرفتند و قید جذب آنها را زدند.

,

 

,

با این حال هدایتی و تیم کنار دستش در عرصه گسترده تری فعالیت می‌کنند و تنها دنبال مهاجم نیستند. آنها برای خط میانی پرسپولیس فصل بعد با دو هافبک میانی تیم نفت تهران صحبت کرده‌اند.

,

 

,

علیرضا عزت کرامت یا همان عزتی کاپیتان نفت یکی از آنهاست و کمال کامیابی نیا که سابقه حضور در تیم المپیک را دارد نفر دیگر از تیم نفت است که هدایتی دوست دارد برای فصل بعد آنها را به پرسپولیس بیاورد.

,

 

,

بازیکن شاخص دیگری که در یک گفتگوی دوستانه تماس اطرافیان هدایتی را تایید کرده رامین رضاییان مدافع راست ملی‌پوش راه‌آهن است. البته رضاییان از سپاهان هم پیشنهاد دارد و بعید نیست فصل بعد پیراهن زرد راه‌آهن را با لباس زرد تیم اصفهانی عوض کند.

,

 

,

اما جذاب‌ترین و شاید مهم‌ترین بازیکنی که اطرافیان هدایتی با او تماس گرفته‌اند سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال است.

,

 

,

گفته می‌شود رحمتی از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها استقبال کرده و از آنجایی که عابربانک سرخ‌ها می‌تواند خواسته‌های مالی او را برآورده کند وی خیلی دوست دارد بالاخره پیراهن این تیم را تحت هدایت برانکو به تن کند.

,

 

,

جالب اینکه یکی از دروازه‌بان‌های فعلی پرسپولیس که ازاین تماس باخبر بوده به یکی از دوستانش گفته: «با حضور رحمتی در اینجا ما باید کاسه کوزه مان را جمع کنیم و برویم چون اگر او بیاید دیگر به دروازه‌بان‌های دیگر بازی نمی‌رسد.»

,

 

,

البته شاید برخی تصور کنند رحمتی به خاطر سابقه استقلالی‌اش و رودررویی با هواداران این تیم به پرسپولیسی‌ها جواب مثبت ندهد اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد سید مهدی بیشتر از همیشه به پرسپولیس نزدیک است و بعد از قرار گرفتن در شرایط سخت با پیکان دوست دارد دوباره در یک تیم بزرگ بازی کند.

,

ایران ورزشی

, ایران ورزشی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه