اخبار داغ

شکایت دوباره النصر از باشگاه پرسپولیس!

شکایت دوباره النصر از باشگاه پرسپولیس!
رئیس باشگاه النصر عربستان دوباره علیه AFC صحبت کرد و گفت: در خصوص پرونده پرسپولیس باردیگر شکایت کرده‌ایم، اما متاسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان به عدالت بی توجهی می‌کند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فیصل بن ترکی رئیس 43 ساله باشگاه فوتبال النصر تاکید کرد که تیمش در فصل جاری، هم جام پادشاهی عربستان را می‌خواهد و هم جام فوتبال دسته برتر باشگاهی. او از امیدش در رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پرنس فیصل در رابطه با لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا، برای ما به درازا کشیده شده است. ما انتظار داشتیم که خیلی زود‌تر از این جواز صعود به مرحله دوم را کسب کنیم.

,

او در رابطه با شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC‌ در مورد ناهنجاری رفتاری بازیکنان و هواداران ایرانی‌ گفت: فدراسیون فوتبال آسیا گویی که نمی‌خواهد به ما توجه کند. این نهاد ورزشی در بی‌عدالتی و بی‌توجهی به درخواست‌ها سابقه‌دار است. باشگاه الهلال سال‌ها از دست AFC اسیر بود.

,

او در انتها در رابطه با کادر مدیریت فنی تیمش گفت: اگر بگذارند، تیم‌ ما با همین کادر، برترین خواهد بود و ماتصمیم نداریم تغییر و تحولی در تیم‌مان ایجاد گنیم.

,

گفتنی است که النصر اکنون (پس از هفته بیست و چهارم و در حالی که تنها دو هفته به پایان مسابقات لیگ حرفه‌ای کشورش باقی مانده است) با شصت امتیاز و تفاضل گل مثبت 41، رتبه اول را دارد. الاهلی رقیب دیرینه این تیم، با 55 امتیاز، رتبه دوم را دارد.

,

ضمن آن‌که پرنس فیصل مطابق با رفتار‌هایی که در چند ماه اخیر داشته است، اثبات کرده که از آل‌سعود است. وی که متخصص علم سیاست و روابط بین‌الملل هم هستند، در هفته‌های پیش و پس از گلزنی مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس که حرکت بریدن سر را نشان داد، مدعی شد که در ایران با تروریسم ورزشی مواجه شده‌اند!

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه