اخبار داغ

واکنش سرمربی دورتموند به شایعه فساد اخلاقی!

واکنش سرمربی دورتموند به شایعه فساد اخلاقی!
سرمربی دورتموند در آستانه دیدار حساس مقابل بایرن در نیمه نهایی جام حذفی درباره شایعات مربوط به فساد اخلاقی در زندگی خودش صحبت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانایورگن کلوپ، سرمربی دورتموند، درباره شایعات مبنی بر حضور احتمالی گوندوگان در یونایتد در فصل آینده گفت: این طبیعی است که بازیکنان را به تیم های دیگر نسبت دهند. مخوصوصا اینجا. اما این موضوع تمرکز ما را برای بازی با بایرن به هم نمی زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


کلوپ درباره بازی فرداشب مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی جام حذفی آلمان گفت: این یک فوق مسابقه است. می خواهیم برنده شویم. بایرن یک حریف استثنایی است. اما ما منتظر این بازی بودیم. ما قبلا هم بعد از بازی یک چهارم مقابل هوفنهایم شاد بودیم. اما حالا با یکی از سخت ترین حریفان دوئل داریم. این مسابقه برای ما مثل یک فینال است.

کلوپ اعلام کرده که در انتهای فصل از دورتموند جدا می شود. خیلی ها معتقدند که او دوست دارد سال آخر حضورش در دورتموند را با جام به پایان ببرد. اما او در این باره می گوید:همه می خواهند در فینال باشند. همه می خواهند آن را تجربه کنند. فقط من نیستم. من برای این موضوع به اندازه کافی مهم نیستم. بعد از این که در سال 2014 در بازی فینال مقابل بایرن به شکلی عجیب  شکست خوردیم (ماتس هوملس گلی زد که مورد قبول واقع نشد و البته تصمیم داور بحث برانگیز بود) می خواستیم دوباره برگردیم و به خاطر آن اتفاق باید بایرن را شکست می دادیم. باید 100 درصد باشیم. فقط صحبت کردن کافی نیست. گذشته نشان داده که وقتی به برنامه هایمان پایبند باشیم، حریفان برای بازی کردن مقابل ما کار راحتی ندارند. برعکسش هم درست است.

از کلوپ سوالی درباره زندگی شخصی اش پرسیدند و گفتند که آیا درست است که دورتموند را به خاطر مسائل شخصی ترک کرده یا نه: داستان هایی می شنوم و خیلی ها می گویند من با همسر یکی از بازیکنان رابطه داشتم و همسرم مرا ترک کرده است و به همین دلیل می خواهم از دورتموند جدا شوم. اما من عاشق همسرم، اولا هستم. او 100 دلیل برای ترک کردن من داشت. اما نه از این دلیل ها. پس بدانید که در خانواده من همه چیز مرتب است و امیدوارم که دیگر در این باره صحبتی نباشد.

,
,
,
,
,
,

hkjihانتهای پیام/

, hkjihانتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه