اخبار داغ

بانکها، شرکت های خودروسازی و فروشگاه های زنجیره ای آمدند

اطمینان از برنده شدن در مزایده واگذاری سرخابی ها؟!/ سفارش لباس فصل بعد استقلال را هم داده اند!

اطمینان از برنده شدن در مزایده واگذاری سرخابی ها؟!/ سفارش لباس فصل بعد استقلال را هم داده اند!
یکی از خریداران باشگاه استقلال ظاهرا از برنده شدن خود در مزایده امروز مطمئن است که برای فصل آینده با یک شرکت تولید پوشاک خارجی هم مذاکراتش را شروع کرده است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشیشبکه اطلاع رسانی راه دانا در حالیکه امروز ظهر قرار است مزایده واگذاری پرسپولیس و استقلال برگزار می شود اما یکی از خریداران باشگاه استقلال ظاهرا از اینکه او و دوستانش در مزایده برنده می شود اطمینان کامل دارند. این جناب خریدار که ظاهرا ارتباطات خوبی هم با بدنه دولت دارد آنقدر از برنده شدن خود مطمئن است که با یک شرکت تولید پوشاک خارجی هم برای فصل اینده مذاکراتی را کرده و از این برند معروف در ایران خواسته که طرح و رنگ لباس های فصل اینده استقلال را آماده کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شنیدیم که این آقا از مدیر این برند خواسته است که لباس های فصل آینده استقلال به رنگ لاجوردی باشد لاجوردی که تیم ملی ایتالیا می پوشد. البته گفته می شود قرار است استقلال به طور اجاره ای سه سال در اختیار این فرد قرار بگیرد.

,

به گزارش دانا، سومین دور از مزایده سرخابی ها در حالی امروز برگزار می شود که مزایده اول و دوم به دلیل عدم وجود مشتری به ناکامی کشید و سازمان خصوصی سازی تسهلاتی در شرایط واگذاری ایجاد کرد. این در حالی است که فروشگاه های زنجیره ای، چند بانک، شرکتهای خودرویی و چند شخص ورزشی به خصوص حسین هدایتی جزو خریداران احتمالی باشگاه های محبوب پایتخت هستند و باید دید فردا چه فرد یا گروهی موفق به خریداری این دوباشگاه ورزشی می شود.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه