اخبار داغ

اسطوره رئال: مسی بهترین است!

اسطوره رئال: مسی بهترین است!
اسطوره رئال مادرید رائول گونزالس معتقد است که تاکنون لیونل مسی بهترین بازیکنی بوده که مقابلش بازی کرده است. همچنین او الیورکان را در دروازه بانی و مالدینی را در جناح دفاعی، بهترین بازیکنان می داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رائول گونزالس مدت 16 سال در رئال مادرید بازی کرد و در سال 2010 این تیم را ترک کرد. او لیونل مسی، پائولو مالدینی و الیورکان را مورد تحسین خود قرار داد. رائول گونزالس به خبرنگاران گفت: مسی بهترین بازیکنی است که تاکنون مقابلش بازی کرده ام. من خیلی خوش شانسم که همراه بازیکنانی از جمله زین الدین زیدان، رونالدو، لوئیس فیگو و کریستیانو رونالدو بازی کرده ام، اما به هر حال لیونل مسی بازیکنی متفاوت است. او باعث می شود که همه چیز آسان و در عین حال غیرممکن به نظر بیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: هنگامی که شما بازی لیونل مسی را نگاه می کنید مانند این است که او در کوچه یا خیابان با فردی فوتبال بازی می کند. در روزهای اولی که وارد فوتبال حرفه ای شدم با بازیکنان فوق العاده ای مانند روبرتو باجو و رایان گیگز مواجه شدم. بهترین مدافعی که تا به حال مقابلش قرار گرفتم پائولو مالدینی است، او بازیکنی قوی بود و به یاد می آورم که بازی کردن مقابلش چقدر سخت بود. او یکی از بهترین مدافعین تاریخ فوتبال است، نگرش او در زمین شگفت انگیز بود، به نظر من او یک بت در فوتبال است. و در نهایت از الیورکان می توانم به عنوان بهترین دروازه بان نام ببرم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه