اخبار داغ

نظر کاپیتان تراکتورسازی از شکست استقلال و قهرمانی

نظر کاپیتان تراکتورسازی از شکست استقلال و قهرمانی
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با شکست استقلال در دیدار فردا می‌توانیم 95 درصد مسیر قهرمانی را طی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامهدی کیانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد دیدار حساس تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: این بازی شرایط خاص خودش را دارد. این مسابقه برایمان حکم مرگ و زندگی را دارد. استقلال تیمی خوب و دارای بازیکنان و کادر فنی خوب است. مسابقه مقابل این تیم همیشه حساس است و تمام تمرکزمان را گذاشتیم تا در این دیدار امتیازات را کسب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ارتباط با حساسیت بالای دیدارهای اخیر با استقلال عنوان کرد: نه تنها این مسابقات بلکه تمامی دیدارهای لیگ سخت است. امیدوارم که در این مسابقه به پیروزی برسیم و با کسب سه امتیاز این دیدار 95 درصد مسیر قهرمانی را طی کردیم.

,

کاپیتان تراکتورسازی در مورد مطرح شدن بحث جایگاه هواداران و اینکه استقلالی‌ها اعلام کردند که تنها 10 درصد ورزشگاه را به هواداران تراکتورسازی می‌دهند اظهار داشت: وقتی هواداران ما به ورزشگاه می‌آیند نمی‌توان آنها را پشت در نگه داشت. روز بازی هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آیند و باید به آنها جا داده شود و به این هواداران که سرمایه فوتبال ایران هستند احترام بگذاریم. بازی حساسیت زیادی دارد و امیدوارم مسابقه با جوی مثبت و در آرامش برگزار شود.

,

کیانی در ارتباط با اینکه او اعلام کرده بازوبند را به آندرانیک تیموریان می‌دهد خاطرنشان کرد: از نیم‌فصل اول که تیموریان به تراکتورسازی آمده قبل از هر بازی بازوبند را به او دادم حتی این کار را در رابطه با بازیکنانی مثل محمد ایرانپوریان و حبیب گردانی که از بزرگ‌ترهای تیم هستند هم انجام دادم. وظیفه من است این بازوبند را به دوستان تعارف کنم و اگر تیموریان بخواهد بازوبند را به او می‌دهم.

,

وی در مورد اینکه آیا قصد دارد در این بازی بازوبند را به تیموریان بدهد عنوان کرد: اگر او خودش بخواهد بازوبند را به او می‌دهم.

,

کاپیتان تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت تیموریان به ورزشگاه آزادی جو منفی را علیه این بازیکن به وجود نمی‌آورد تصریح کرد: تیموریان بازیکن بزرگی است و تجربه فراوانی دارد. او در دیدارهای بزرگی به میدان رفته و می‌داند به چه شکلی رفتار کند. امیدوارم بازی فردا در جوی مثبت و به دور از حاشیه برگزار شود.

,

کیانی در ارتباط با اینکه چقدر شانس قهرمانی برای تراکتورسازی قائل است خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم اگر در دیدار مقابل استقلال به پیروزی رسیدیم 95 درصد راه قهرمانی را طی کردیم. بازی فردا بسیار سرنوشت‌ساز است.

,

وی در مورد حواشی که در رابطه با حبیب گردانی مطرح شده و می‌گویند او بدون هماهنگی در دیدار مقابل گسترش فولاد غایب شده است گفت: گردانی مصدوم است و پایش ورم کرده. او تا به اینجا برای تیم زحمت زیادی کشیده و تمام تلاشش را برای موفقیت تراکتورسازی کرده است. این صحبت‌ها خوب نیست و بیان کردن چنین حرف‌هایی در شان باشگاه، بازیکن و تراکتورسازی نیست. به هیچ وجه نباید این حرف‌ها مطرح شود. گسترش فولاد برای نیفتادن تلاش می‌کند. ما می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم اما نشد. نباید کم‌کاری خودمان را ه گردن دیگران بیندازیم.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه