اخبار داغ

کرمانی‌مقدم: بازی با پیکان یک جنگ است

کرمانی‌مقدم: بازی با پیکان یک جنگ است
مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازی فردا مقابل پیکان یک جنگ است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا هر ۳ امتیاز را کسب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامرتضی کرمانی‌مقدم در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پیکان گفت: هفته قبل در همین سالن و در حضور شما دوستان خبرنگار قول دادم که سایپا را می‌بریم و خوشبختانه با تلاش بازیکنان تیم این اتفاق افتاد. هر دو تیم در دیدار فردا نیاز به سه امتیاز دارند و مسابقه مقابل پیکان سخت‌تر از دیدار مقابل سایپا است. دوست ندارم تیم تهرانی سقوط کند اما فردا تلاش می‌کنیم تا تیم‌مان را بالا بیاوریم و جدال فردا به نوعی یک جنگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه آیا راه‌آهن می‌تواند در لیگ برتر بماند اظهار داشت: هفته قبل اعلام کردم بازیکنان تیم تازه با کارهای تاکتیکی فرهاد کاظمی آشنا شدند. ما با 11 نفر بازی می کنیم و کارمان بسیار سخت است. هر تیمی که نیمکت قوی‌تری دارد می‌‌تواند موفق شود.

,

مربی راه‌آهن در پاسخ به این سوال که پیکان را آنها به لیگ برتر آوردند و حالا سرنوشت سقوط این تیم هم به نوعی در دستان آنها است تصریح کرد: پیکان تیم بزرگی است که خودمان آن را به لیگ برتر آوردیم. باید در بازی فردا بجنگیم و سه امتیاز بازی فردا می‌تواند تیمی که در لیگ برتر می‌ماند را مشخص کند. دوست ندارم پیکان بیفتد اما در بازی فردا خیلی از مسائل مشخص می‌شود. تیمی که فردا سه امتیاز را بگیرد کارش برای بقا راحت می‌شود.

,

کرمانی‌مقدم در مورد اینکه آیا بین مدعیان قهرمانی دوست دارد تیم تهرانی قهرمان شود اظهار داشت: فعلا تمام تمرکزمان روی نیفتادن است. هر کسی که لیاقت داشته باشد قهرمان می‌شود. مربی ملوان پاسخ سوالی که طی آن یکی از خبرنگاران پرسیده بود آیا پاداش‌های این تیم در هفته قبل از سوی بابک زنجانی پرداخت شده است را بر عهده شهباز مدیر رسانه‌ای راه‌آهن گذاشت که او اعلام کرد علیرضا رحیمی مدیریت باشگاه پول پاداش بازیکنان را تهیه کرده است و پاسخ به این سوال برعهده مدیریت است.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه