اخبار داغ

په په: بازی را بد شروع کردیم و دو گل خوردیم!

په په: بازی را بد شروع کردیم و دو گل خوردیم!
مدافع پرتغالی رئال مادرید ضمن تمجید از نمایش خوب رئال مقابل والنسیا در نیمه دوم ابراز امیدواری کرد تا روز چهارشنبه با شکست یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان راه یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانارئال مادرید دیشب مقابل والنسیا با تساوی 2-2 متوقف شد تا قهرمانی در لالیگا را عملا به بارسلونا واگذار کند . حالا تنها لیگ قهرمانان است که برای رئال باقیمانده و آنها باید شکست 2-1 از یوونتوس در بازی رفت را روز چهارشنبه در برنابئو جبران کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


په په، مدافع مستحکم رئال که زننده یکی از دو گل رئال برابر والنسیا بود، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" بازی را بد شروع کردیم و تاوانش را با دریافت دو گل دادیم. در نیمه دوم اما نمایش درخشانی داشتیم. شک ندارم که اگر همین بازی را مقابل یوونتوس انجام دهیم، به فینال راه خواهیم یافت. قهرمانی در لالیگا دیگر دشوار شده اما باید بخاطر این پیراهن تا روز آخر تلاش کرده و عرق بریزیم." 

په په در مورد اعتراضات شدید به کاسیاس در این بازی گفت:" مشکل است در این مورد اظهارنظر کنم. ما همه باهم می بریم و می بازیم. وضعیت ما بسیار حساس شده است." 
په په در مورد مصدومیت تونی کروس نیز گفت:" نمی دانم شدت مصدومیت او چقدر است؛ فقط امیدوارم او به بازی با یوونتوس برسد؛ چرا که به او نیاز داریم."

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه