اخبار داغ

خسوس از کی‌روش یاد گرفت/ ماهیگیری مرد اسپانیایی از آب گل‌آلود

خسوس از کی‌روش یاد گرفت/ ماهیگیری مرد اسپانیایی از آب گل‌آلود
رییس کمیته فوتسال گفت: سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال می خواهد مثل کی روش بازار گرمی کند تا امتیاز بیشتری از ما بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید رضا افتخاری که از برخورد خسوس کاندلاس جهت تمدید قراردادش ناراحت است با بیان این مطلب افزود: «خسوس در تهران که بود حرفی از رفتن نمی‌زد. جلسات زیادی هم در این ارتباط برگزار کردیم، اما متاسفانه بعد از اینکه او ایران را ترک کرد حرف‌هایش تغییرکرد. الان هم نمی‌دانیم که قصد آمدن دارد یا خیر. همین جور بلاتکلیفیم. یک جواب قطعی هم به ما نمی دهد که وضعیتمان روشن شود.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: «مماشات ما با خسوس به این دلیل است که او شناخت خوبی از فوتسال ما پیدا کرده است. حتی بازیکنان لیگ‌های دسته یک و دو را می‌شناسد. اگر بخواهیم مربی دیگری را جایگزین او کنیم چند سالی زمان می برد تا از فوتسال ما شناخت پیدا کند. از برخورد دو پهلویش متوجه شده ام که دنبال گرفتن امتیاز بیشتری از ما است. قضیه کی روش را دیده می‌خواهد او هم از آب گل آلود برای خودش ماهی بگیرد.»

,

رییس کمیته فوتسال در ادامه گفت: «ظرف امروز و فردا تکلیف کاندلاس مشخص می شود. اگر دوست نداشت با تیم ملی ما ادامه دهد به سراغ گزینه‌هایی که داریم خواهیم رفت. اولویت ما خسوس است اما اگر نیاید مجبوریم انتخاب دیگری داشته باشیم.»

,

افتخاری با اشاره به اینکه کاندلاس از سفارت ایران در اسپانیا ویزای خود را دریافت کرده گفت: «وقتی متوجه شدیم که او به سفارت ایران مراجه کرده و ویزای خود را دریافت نموده کمی خیالمان راحت شد. اما اینکه چرا جواب درستی به ما نمی دهد برای ما هم جای تعجب دارد. به هر حال اگر قصد آمدن نداشت هیچ وقت ویزایش را تمدید نمی کرد.»

,

hkjانتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه