اخبار داغ

لبیک مادران شهدا به گزاره برگ هسته‌ای ملت/مادر شهید "احمدی‌روشن" به جمع حمایت‌کنندگان پیوست

لبیک مادران شهدا به گزاره برگ هسته‌ای ملت/مادر شهید "احمدی‌روشن" به جمع حمایت‌کنندگان پیوست
مادران، همسران و خواهران شهدا با لبیک به دعوت ملت و اعتقادی راسخ‌تر از روزهای دفاع مقدس باردیگر به صحنه حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آمدند و باانتشار بیانیه جداگانه‌ای، علاوه بر تأیید 6 اصل قید شده در فکت شیت ملی، آن را سند اقتدار ایران اسلامی در جوامع بین‌المللی دانستند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، طی روزهای گذشته علاوه بر اقشار مختلف مردم، مادران، همسران و خواهران شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم به جمع حمایت‌کنندگان از گزاره برگ ملی هسته‌ای پیوسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

خانواده معظم شهدا با لبیک به دعوت ملت و اعتقادی راسخ‌تر از روزهای دفاع مقدس باردیگر به صحنه حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آمدند و باانتشار بیانیه جداگانه‌ای، علاوه بر تأیید 6 اصل قید شده در فکت شیت ملی، آن را سند اقتدار ایران اسلامی در جوامع بین‌المللی دانستند. از نظر خانواده شهدا «گزاره‌ برگ مردمی ملت ایران» نه تنها سند هوشیاری و بصیرت ملت ایران است، بلکه اتمام حجتی است با تیم مذاکره کننده ایرانی تا راه خود را با مقاومت و ایستادگی بیشتری بپیمایند. سندی که هر بند از آن یادآور توصیه‌های مقام معظم رهبری در راستای رعایت خطوط قرمز نظام و لغو کامل تحریم‌ها کیفی سازی با سنگینی کفه ترازوی مذاکرات به سمت ایران اسلامی است به واقع یک توافق خوب که عزت و اقتدار ایران و ایرانی حفظ شود.

,

 

,

در نخستین روز انتشار بیانیه خانواده شهدا، بیش از 20 نفر آن را امضا کردند که در میان‌شان اسامی معروفی همچون خواهر شهید جهان‌آرا و تعدادی از همسران شهدای حرم به چشم می‌خورد. امروز نیز مادر شهید "مصطفی احمدی‌روشن" دانشمند هسته‌ای کشورمان با امضای گزاره برگ ملت ایران بر حمایت از دستاوردهای هسته‌ای کشور تأکید کرد.

,

 

,

, ,

 

,

*چه کسانی اسامی فرزندان ما را لو دادند

, *چه کسانی اسامی فرزندان ما را لو دادند, *چه کسانی اسامی فرزندان ما را لو دادند,

"صدیقه سالاری" در گفت‌وگو با طنین یاس اظهار داشت: خانواده شهدای هسته‌ای به هیچ عنوان بازرسی از مراکز نظامی ایران را قبول ندارند. مگر غربی‌ها اجازه دخالت در کار خود را به ما می دهند که ما به آنها اجازه بازرسی‌های خارج از عرف و در واقع جاسوسی را بدهیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: مراکز نظامی کشور حکم ناموس کشور را دارند. اگر قرار باشد هر بیگانه ای بیاید و از مراکز نظامی بازدید کند، دیگر چیزی از اسرار نظامی کشور باقی نمی ماند که در صورت تهدید زیاده‌خواهان از خود دفاع کنیم.

,

 

,

مادر شهید احمدی روشن در توصیه‌ای به تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای به هیچ عنوان از خطوط قرمز مقام معظم رهبری کوتاه نیاید. حضرت آقا در سخنرانی خود در دانشگاه امام حسین(ع) اتمام حجت کردند و فرمودند اجازه مصاحبه و در حقیقت بازجویی از دانشمندان هسته‌ای و دانشمندان عرصه دفاعی را به هیچ کشوری نخواهیم داد.

,

 

,

وی افزود: نظر و عقیده ما خانواده شهدای هسته‌ای نیز همان فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری است.

,

 

,

مادر دانشمند شهید هسته‌ای با بیان اینکه ما کشور قدرتمندی هستیم و کشور عقب مانده و تحت سلطه‌ای نیستیم، گفت: غیرت و اقتدار ما اجازه نخواهد داد که به غربی‌ها اجازه هر کاری را بدهیم.

,

 

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: همین بازرسان آژانس که ما به آنها اعتماد داشتیم در حقیقت برای جاسوسی می‌آمدند؛ اسامی بچه‌های ما را چه کسی غیر از اینها لو داد!؟

,

 

,

علاوه بر مادر شهید احمدی‌روشن چند تن از مادران و همسران چندتن دیگر از شهدای انقلاب و دفاع مقدس نیز گزاره برگ ملت ایران را امضا کردند که اسامی آنها به شرح زیر است: 

,

1- خواهر شهیدان محمد و  علی و محسن جهان آرا

,

2- همسر شهید هادی کجباف، شهید مدافع حرم

,

3- همسر شهید موسوی، شهید مدافع حرم

,

4- همسر شهید منصور عابدی

,

5- همسر شهید احمد عالمی

,

6- خواهر شهیدان سید علی اکبر و  سید علی اصغر قریشی

,

7- دختر شهید  فردوسی پور

,

8- خواهر شهید محمود حسینی

,

9- همسر شهید حسین محمدی

,

10- خواهر شهید حسن بختیاری

,

11- مادر شهیدان محسن، حمی و هادی کریمی

,

12- خواهر شهید رضا محبی

,

13- خواهر شهید محمد حمیدیان

,

14- مادر شهید  یوسف کربلایی

,

15- خواهر شهید اکبر غلامی

,

16- مادر شهیدان رضا و محمد گرایلی

,

17- همسر شهید بهروز عظیمی

,

18- خواهر شهید قاسم سرلکی

,

19- همسر شهید علی اغر رویی تن

,

20- مادر شهید محمدعلی عبادیان

,

21- مادر شهید منصور صادقی

,

22- خواهر  سرداران شهید احمد و محمود کاکا

,

23- خواهر شهید جعفر کیوانی صدر

,

24- همسر شهید  آیت الله اسماعیل فردوسی پور

,

25- خواهر شهید ابوالفتح ورزدار

,

26- خواهر شهید ناصر بیابانی

,

27- خواهر شهید بسیجی محسن کاکاوند

,

28- مادر شهید بسیجی محسن کاکاوند

,

29- خواهر شهید نصرت‌الله حاجی‌لو

,

30- خواهر شهید حسن خواجه مظفری

,

31- خواهر شهید محمود رجب بیگی

,

32- مادر شهید احمدی‌روشن

,

33- مادر شهید علی محمدی

,

34- مادر شهید حسین کاظمی

,

35- خواهر شهید ابوالفضل پیرزاده

,

گفتنی است این گزارش در حال تکمیل است و به محض اعلام حمایت هر مادر و همسر شهیدی از گزاره برگ هسته‌ای ملت، به جمع اسامی اضافه خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/خ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه