اخبار داغ

پشت پرده هفته نامه صحرا و سایت اولکامیز چه می گذرد ؟

پشت پرده هفته نامه صحرا و سایت اولکامیز چه می گذرد ؟
دیه جی ، آق آتابای و حمید کمی مشغول جذب نیروهای جوان ترکمن با شرایط خاص برای رسیدن به افکار پلید خود در زمینه فعالیت مجدد خلق ترکمن هستند و پشتیبانی مالی هفته نامه صحرا و سایت الکامیز توسط صمد بردی پور و تقی پورمند صورت می گیرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از گلستان ما ؛ برابر اطلاع از منابع موثق ، هفته نامه صحرا و سایت اولکامیز در گنبد قابوس و آق قلا توسط این افراد اداره می شود : صمد بردی پور و تقی پورمند – لطیف ایزدی – امان محمد خوجملی – شاپور قاضی – فرهاد قاضی – شاه قربان قاضی – انامحمد بیات – حاج محمد کر – حامد دلیجه – مشهد بردی کاظمی – طاهر جانی – حمید کمی – حاج محمد مخمی – حاج نورجان آق – سید محمود ریاضی - کلته - بابایی و آقایان ...! ، از هسته های اصلی گردانندگان این هفته نامه و سایت می باشند .

, شبکه اطلاع رسانی دانا, گلستان ما,

olkamiz-sahra

, olkamiz-sahra,

" عبدالرحمن دیه جی " صاحب امتیاز هفته نامه صحرا با همکاری " شهروز آق آتابای " ( که هر دو در ترکیه اقامت دارند و ... ) با همکاری " حمید کمی " سردبیر هفته نامه صحرا که اخیرا  نیز در ترکیه با هم دیدار داشته اند ؛ جذب نیروهای جوان ترکمن با شرایط خاص را برای رسیدن به افکار پلید خود در زمینه فعالیت مجدد خلق ترکمن در دستور کار قرار داده اند .

,

پشتبان اصلی مالی هفته نامه صحرا و سایت الکامیز توسط آقایان " صمد بردی پور " و  " تقی پورمند " صورت می پذیرد.

,

حمید کمی ( سردبیر هفته نامه صحرا ) نقش ارتباط دادن گروه مورد نظر خود با افراد خاص را که در کشور ترکیه اقامت و فعالیت دارند  ایفا می نماید . وی در 30 و 31 اکتبر که هم زمان با " نشست ترکمنان مخالف سوریه در ترکیه " بوده در آنجا حضور داشته و با افراد مورد نظر دیدار و گفتگو می کند .

,

حمید کمی اخیرا ، هماهنگی و اقدام به اعزام تعدادی از جوانان منطقه ترکمن صحرا جهت حضور در همایشی در ترکیه نموده است .

,

در خصوص این همایش نکاتی قابل توجه است :

,

** کسانی به ترکیه اعزام شده اند که می باید مجرد بوده و بیشتر از 30 سال نداشته باشند .

,

** هزینه رفت و آمد هواپیما و چهار روز اقامت هتل در ترکیه بعهده میزبان برنامه بوده است .

,

 ** رونوشت بلیط صادره از ترکیه  به ایمل افراد مورد نظر ارسال گردیده است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه