اخبار داغ

با اعتبار 325 میلیارد ریال؛

3 پروژه محور‌های مواصلاتی استان زنجان به بهره‌برداری رسید

3 پروژه محور‌های مواصلاتی استان زنجان به بهره‌برداری رسید
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به شناسایی و رفع مشکلات نقاط حادثه خیز در محور‌های استان زنجان گفت: 3 پروژه از طرح‌های مهم ساماندهی نقاط حادثه‌خیز زنجان به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کلیم الله وثوق در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, با اشاره به پروژه‌های تقاطع غیر همسطح نورین به ابهر و تقاطع غیر همسطح بناب اظهار کرد: در این بخش از محور‌ها مشکلاتش برطرف شده و به بهره برداری رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: تعریض پلیس راه زنجان- طارم به نیز با رفع مشکلات آن به بهره برداری رسید.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خاطر نشان کرد: پروژه‌های تقاطع غیر همسطح بناب و تکمیل عملیات تقاطع غیر همسطح نورین ابهر و بهسازی و تعریض محور پلیس راه زنجان- سه راهی طارم از اقدامات مهم دردست کار اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان است.

,

وی خاطر نشان کرد: به علت حادثه خیز بودن این تقاطع‌ها در این محور بسیار حائز اهمیت است.

,

وثوقی افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح بناب شامل احداث یک دستگاه پل به دهانه 7.36 متر به همراه رمپ و لوپ‌های مربوطه بطول 7.4 کیلومتر و اعتباری بالغ بر 95 میلیارد ریال از سال 87 آغاز و اکنون به بهره برداری رسیده است.

,

وی افزود: عملیات تقاطع غیر همسطح نورین ابهر که شامل دو دستگاه پل دو دهانه 5.18 متری و 4.3 کیلومتر مسیر مستقیم و رمپ و لوپ بوده با اعتبار 110میلیارد ریال از سال 86 آغاز شده بود که به اتمام رسیده است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: همچنین بهسازی و تعریض محور پلیس راه زنجان‌- سه راهی طارم به طول تقریبی 8 کیلومتر با اعتیار 120میلیارد ریال که از سال88 آغاز شده و هم اکنون به بهره برداری کامل رسیده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه