اخبار داغ

فصلی متفاوت برای تیم والیبال شهرداری تبریز؛

بررسی آناج از عملکرد تیم والیبال شهرداری تبریز

بررسی آناج از عملکرد تیم والیبال شهرداری تبریز
تیم والیبال شهرداری تبریز برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر والیبال توانست در جایگاه ششم لیگ قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، باشگاه ورزشی شهرداری تبریز پنجمین فصل تیم داری خود در رشته والیبال را پشت سر گذاشت، این باشگاه که تیم را پله به پله و به ترتیب از زیر گروه تا لیگ برتر حمایت کرده است، سه سال پیاپی در لیگ برتر والیبال ایران حضور دارد.

در دو فصل گذشته تیم شهرداری به ترتیب توانسته بود در جایگاه های 9 و 10 جدول جای گیرد و در فصل گذشته حتی سه سرمربی عوض کرد و در آستانه سقوط به لیگ دسته یک بود که خوشبختانه توانست در لیگ برتر باقی بماند.
 

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
,
,
, , ,


با شروع این فصل لیگ برتر والیبال تیم ها یکی پس از دیگری مشغول جذب بازیکنان و کادر فنی خود بودند و تمرینات خود را آغاز کرده بودند ولی حضور تیم شهرداری تبریز در لیگ برتر در مشخص نبود؛ زیرا به دستور شهردار وقت کلیه فعالیت های ورزشی باشگاه شهرداری متوقف شده بود، خلاصه با تغییرات مدیریتی و سرپرستی مهندس اکبری بر شهرداری تبریز و با تصویب شورای اسلامی شهر تبریز فعالیت های باشگاه شهرداری از سر گرفته شد.

قطع یقین  ده روز مانده به شروع لیگ برای جمع آورری و هماهنگی یک تیم لیگ برتری والیبال خیلی کم بود، با درایت مدیران باشگاه شهرداری و تلاش های شبانه روزی مهندس بناکار، حسین معدنی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد و بازیکنان خوبی همچون بهبودی، مرندی، صنوبر و غیاثی به همراه پائولو مارسلوی برزیلی جذب تیم شدند. از تیم فصل گذشته هم محمد عمده غیاثی، حسین ولایی، عادل هوشیار، ساسان دژآرا، آرمین عسگر پور و چند بازیکن دیگر در تیم حفظ شدند.

تبریزی ها لیگ را با دو برد خانگی و یک شکست شروع کردند. رفته رفته بر همانگی تیمی شهرداری تبریز افزوده می شد ولی نباید از این نکته غافل شد که در بعضی بازی ها که روی کاغذ شهرداری می بایست پیروز می شد به راحتی بازی را به حریفان واگذار کرد.
 

,
,
,
,
,
,
,
, , ,
,

در بازی های خانگی تیم والیبال شهرداری تبریز جو بسیار جالبی بر سالن اقدمی تبریز حاکم بود به نحوی که بسیار عالی تیم خودی را تشویق می کردند و احترام به حریف را نیز فراموش نمیکردند، شهرام محمودی، سعید معروف، ولی نور محمدی، امیر حسینی، جبار قوچان نژاد، بای محمد دوجی و چند مربی و بازیکن دیگر  بعد از بازی هایشان در تبریز از هواداران تبریزی تشکر کرده بودند. فدراسیون والیبال هم 6 هفته هواداران تبریزی را به عنوان هواداران برتر اخلاق معرفی کرد.

,
,
,

 
, , ,
,

این در حالی بود که در شهرهای کاشان، بندر عباس، آمل و بخصوص مشهد بیشترین توهین ها و اهانت ها به تبریزی ها شد، فدراسیون والیبال هم گوشش را روی این توهین ها بسته بود حتی در بازی آخر پلی آف در مشهد نکاتی را که باشگاه شهرداری در نامه ای به فدراسیون تذکر داده بود ناظر مسابقه از این عمل اظهار بی اطلاعی کرد.

از بازی های خوب این فصل تیم شهرداری تبریز می توان به بازی مقابل پیکان در تهران و شهرداری ارومیه در تبریز و ارومیه و بازی مقابل باریج اسانس کاشان اشاره کرد.

از نکات منفی تیم تبریز در این فصل می توان به فراز و نشیب های بالای این تیم اشاره کرد، بطور مثال تیم شهرداری تبریز یک هفته مقابل کاشان به برتری دست می یافت و در بازی بعدی به تیمی همچون نوین کشاورز یا سایپا بازی را واگذار می کرد.

قطع یقین اگر تیم شهرداری تبریز در دو بازی مقابل نوین کشاورز و سایپا و بندر عباس امتیاز از دست نمیداد در مرحله مقدماتی جزو چهار تیم قرار می گرفت و در مرحله پلی آف کار راحت تری پیش رو داشت.

حضور حسین معدنی در راس کادر فنی تیم شهرداری تبریز باعث شده بود ارتباط خوبی با هواداران برقرار کند و تمرینات به روز و صبح و عصر معدنی روی بسیاری از نقاط ضعف تبریزی ها اثر مثبت داشت.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, , ,
,

به حر حال تیم والیبال شهرداری تبریز با شکستی شرافتمندانه مقابل تیم میزان مشهد از گردونه رقابت ها برای رسیدن به جمع چهار تیم نهایی کنار رفت.

علی بهبودی و سیامک مرندی و اکبر ولایی و حسن صنوبر از خوب های این فصل تیم والیبال شهرداری تبریز بودند.

حسین معدنی و شاگردانش در لیگ امسال 11 برد 14 باخت تجربه کردند و در مرحله مقدماتی با 31 امتیاز در رده ششم جای گرفتند.

معدنی را در امر هدایت تیم عادل بناکار و بهرام باقرزاده همراهی می کردند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, , ,


بدون شک نتایج این فصل تبریزی ها قابل مقایسه با دو فصل پیش نبود و امید می رود این روند رو به رشد ادامه داشته باشد تا روزی برسد که تبریز به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر والیبال ایران دست یافته و با قهرمانی در این لیگ بتواند افتخاری دیگر برای ورزش این دیار کسب کند.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه