اخبار داغ

وحدت کلید واژه ی مغفول در انتخابات ارومیه

وحدت کلید واژه ی مغفول در انتخابات ارومیه
حفظ وحدت در همه ی ابعاد و جوانب آن ضرورتی غیر قابل انکار است. ضرورتی که در روزهای اخیر شهرستان ارومیه فدای نفسانیت برخی جریانات سیاسی و گروه های تجزیه طلب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه، وحدت اسلامی یکی از ارکان راهبردی انقلاب اسلامی است. تا جایی که امام خامنه ای (مد ظله‌ العالی) آن را یکی از اهداف استراتژیک انقلاب اسلامی دانسته اند. بازشناسی این مفهوم خصوصا در این پیچ تاریخی که از سویی نیاز به وحدت سراسر دنیای اسلام را فراگرفته است و از سوی دیگر  دشمنان اسلام حداکثر تلاش خود را برای تفرقه افکنی میان امت اسلام بکار گرفته، ضرورتی مضاعف می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه،,

حضرت امام خمینی(ره) عدم توجه به وحدت و ترک آن را در زمره گناه کبیره و جرم بزرگ می شمارد: " امروز این مسأله ـ تضعیف وحدت ـ جرم بسیار بزرگی است... . در این موقع حساس که دستهای ناپاک مشغول توطئه علیه اسلام هستند، حفظ وحدت کلمه و جدیت در خنثی نمودن توطئه های خائنانه از اهم امور است."

,

با این اوصاف حفظ وحدت در همه ی ابعاد و جوانب آن ضرورتی غیر قابل انکار است. ضرورتی که در روزهای اخیر شهرستان ارومیه فدای نفسانیت برخی جریانات سیاسی و گروه های تجزیه طلب شده است.

,

, ,

سکانس دوم انتخابات مجلس پر بود از صحنه های تراژدی تفرقه و هر روز که به انتخابات نزدیک تر می شد این تراژدی غم انگیز تر و سیاه تر از قبل می شد.

,

حضور پررنگ گروه های تجزیه طلب پانترکیسم و پانکردیسم در کنار ابزار افسار گسیخته ی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بیش از پیش فضای سیاسی ارومیه را آلوده کرده بود.

,

انگار وحدت مفهومی توخالی و ژستی مسخره در بین برخی سیاسیون بود. راهبرد، استراتژی، رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران در این برهه ی کوتاه تاریخ فدای راهکار، بی برنامگی و کوته فکری برخی آقایان سیاست باز شد.

,

عدم نظارت بر فضای مجازی و حمایت برخی آقایان سیاست باز از گروه هایی با تفکر افراطی بر آتش این تفرقه می افزود. توهین، افترا، فحاشی و هرآنچه که در توان داشتند برای ایجاد شکاف بین اقوام استفاده کردند.

,

, ,

به جرات می توان گفت شاهد بداخلاقترین انتخابات در طول چند سال اخیر بودیم.

,

در این بین بودند افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه در میدان دشمن بازی میکردند. گروهی می گفتند ارومیه ترکستان است و اکراد مهمان ما و در مقابل گروه دیگری نیز می گفتند ارومیه کردستان است ترکها مهمان.

,

, ,

از ترکستان و کردستان خیالی آنها خبری ندارم ولی این را به خوبی فهمیده ام، ارومیه ایران کوچک در داخل ایران بزرگ است. ارومیه ما رنگین کمان اقوام در ایران اسلامی است و مردم مهربان این شهر با هر دین، رنگ و مذهب در یک صف واحد و متحد زندگی می کنند و در طول انقلاب اسلامی ثابت کرده اند رمز پیروزی شان وحدت و اخوت اسلامیست و نیرنگ دشمنان و جهالت برخی خودی ها هیچ خدشه ای بر آن وارد نمی کند.

,

انتهای پیام/م

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه