اخبار داغ

در گفتگو با کار آفرین سمیرمی بیان شد؛

دغدغه های زوج کار آفرین سمیرمی/ از فروش خودروی شخصی برای تامین هزینه های کارگاه تا عدم حمایت مسئولان

دغدغه های زوج کار آفرین سمیرمی/ از فروش خودروی شخصی برای تامین هزینه های کارگاه تا عدم حمایت مسئولان
کارآفرین سمیرمی که یکی از بزرگترین کارگاه های تولید پوشاک را در شهرستان سمیرم راه اندازی کرده است گفت در صورت حمایت مسئولان از وی می تواند بزرگترین کارگاه تولیدی پوشاک در کشور را ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمنا، از ابتدای سال بود که رهبر معظم انقلاب نام سال را “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” گذاشتند و یادآوری کردند که دیگر باید از شعار گذر و شروع به اقدام و عمل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمنا,

در همین راستا طرح های مختلفی در سراسر کشور با حمایت های مختلف و پرداخت وام های اقتصاد مقاومتی ایجاد و شغل های مناسبی برای جوانان ایجاد شد.

,

اقتصاد مقاومتی گام بزرگی در مسیر توسعه کشور است، اما باید در این مسیر از شعارزدگی دوری گزید و اقداماتی عملگرایانه انجام داد.

, , , , tolidiposhak, tolidiposhak,

یک جوان سمیرمی به همراه همسر خود و با سختی فراوان بزرگترین کارگاه تولیدی پوشاک در سمیرم را راه اندازی و تا کنون برای ۱۳ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

,

سید محمود موسوی به همراه همسر خود سید طیبه موسوی با علاقه مندی به کارآفرینی و پیروی از دستور رهبر معظم انقلاب با تکیه بر توانایی و قبول سختی های زیاد موفق به ایجاد این کارگاه شده اند.

,

سید طیبه موسوی که دارای مدرک کارشناسی تکنولوژی طراحی دوخت است در گفت و گو با خبرنگار سمنا به مشکلات خود و همسرش در راه اندازی این کارگاه اشاره کرد و افزود: من و همسرم علاقه زیادی به ایجاد یک کارگاه و ایجاد اشتغال برای جوانان هم سن و سال خود داشتیم و پس از پایان تحصیلاتم تصمیم به راه اندازی این کارگاه گرفتیم.

,

وی افزود: در ابتدا تصمیم داشتیم این کارگاه را در اصفهان راه اندازی کنیم ولی با صحبت هایی که با همسرم داشتم تصمیم گرفتیم در منطقه خود و برای ایجاد اشتغال برای همشهریانمان در سمیرم این کارگاه را فعال کنیم.

, , , , tolidiposhak1, tolidiposhak1,

سید محمود موسوی در گفت و گو با خبرنگار سمنا گفت: تا کنون هیچگونه وام و تسهیلاتی دریافت نکرده ایم و تمام هزینه های راه اندازی این کارگاه را با هر سختی که بوده تامین کرده ایم.

,

وی به فروش خودرو خود برای تامین هزینه های این کارگاه اشاره کرد و گفت: از دو ماه پیش تاکنون که این کارگاه را راه اندازی کرده ایم بیش از ۳۵ میلیون تومان هزینه انجام داده ایم و برای گسترش این کارگاه به حمایت و تسهیلات نیازمندیم.

,

موسوی افزود: از زمانی که فراخوان نیرو در شهر منتشر شد نزدیک به ۳۰۰ نفر برای استخدام به ما مراجعه کردند و با بررسی شرایط و ویژگی های درخواست دهندگان ۱۳ نفر انتخاب و مشول به فعالیت شده اند.

, , , , tolidiposhak4, tolidiposhak4,

این کارآفرین سمیرمی در ادامه گفت: صندوق کارآفرینی و امید می تواند نقش موثری در حمایت از این طرح داشته باشد زیرا این صندوق در دیگر شهر های کشور به طرح هایی که حتی اشتغال زایی کمی هم ایجاد کرده اند تسهیلات مناسبی پرداخت کرده است ولی ما تاکنون موفق به دریافت هیچگونه تسهیلاتی نشده ایم.

,

وی به پیشنهادات مختلفی که از سوی برخی برای انتقال کارگاه به اصفهان اشاره کرد و گفت: ما همچنان به این موضوع پایبندیم که باید کارگاه تولیدی در شهر خودمان باشد و حتی تصمیم به ایجاد یک شعبه دیگر در منطقه پادنا گرفتیم که متاسفانه به دلیل شرایط مالی موفق به فعال سازی نشده ایم.

, , , , tolidiposhak2, tolidiposhak2,

موسوی به حمایت برخی ادارات و سفارش لباس های فرم خود به این کارگاه اشاره کرد و گفت: در صورتی که ادارات سمیرم برای تهیه لباس فرم کارمندان خود سفارشات خود را به ما بدهند و به خارج شهر نروند هم برای آنان صرفه جویی دارد و هم حمایت از ایجاد اشتغال در سمیرم است.

, , , , tolidiposhak3, tolidiposhak3,

مدیر کارگاه تولید پوشاک الیسا در ادامه گفت: در این کارگاه انواع لباس های مهندسی، کارگری، بیمارستانی، فرم مدارس و ادارات با بهترین کیفیت و کمترین هزینه پذیرفته می شود.

,

وی گفت در صورت حمایت مسئولان بخصوص ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی می توانیم این کارگاه را به یکی از بزرگترین کارگاه های تولید پوشاک کشور تبدیل و زمینه اشتغال بیش از ۲۰ نفر از جوانان سمیرمی را فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه