اخبار داغ

تودیع و معارفه در دادگستری شهرستان دشتستان؛

ذاکری رفت، عزمی آمد/حیدری دادستان شد

ذاکری رفت، عزمی آمد/حیدری دادستان شد
صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان دشتستان و رییس دادگاه شعبه آبپخش تودیع و معارفه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"ناصرون " مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان و رییس دادگاه عمومی بخش آبپخش صبح امروز در سالن اجتماعات کانون امام خمینی(ره) برازجان برگزار شد، در این مراسم فرماندار دشتستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت اظهار داشت: معیار اصلی در احقاق حق و اجرای عدالت ، عمل به قانون و التزام و تعهد مردم و مسوولان به پیروی از قانون است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "ناصرون ",

ارسلان زارع در ادامه صحبت های خود امنیت را یکی از ارزش های مهم انقلاب دانست و افزود: یکی از مهمترین آرمانهای انقلاب اسلامی ایران امنیت است و بدیهی است که نقش بی بدیل قوه قضاییه در تامین امنیت و استقلال مملکت وجامعه بر کسی پوشیده نیست.

,

, ,

زارع درباره وضعیت جرایم در سالهای اخیر در شهرستان دشتستان اضافه کرد: شهرستان دشتستان در سال های اخیر رشد خوبی در پیشگیری از جرایم داشته است و امید است که آمارها در سال های کاهش چشم گیری داشته باشد.

,

امام جمعه برازجان: فرار بعضی مسئولین از سوالات مردم

, امام جمعه برازجان: فرار بعضی مسئولین از سوالات مردم,

امام جمعه برازجان در این مراسم با گرامی داشت هفته کرامت اظهار داشت: اهمیت موضوع قضا بسیار در جامعه تاثیر گذار است و رییس قوه قضاییه توسط خود رهبری انتخاب می شود.

,

حجت السلام حسن مصلح نقش قوه قضاییه در جامعه گفت: با این دستگاه اجرایی در جامعه می شود یک مدینه فاضله ساخت و الگو برای جهان اسلام و عالم شد.

,

مصلح با اشاره بر این که سرعت در حل مشکلات و رسیدگی پرونده ها در دادگاه ها پایین است خاطرنشان کرد: سرعت رسیدگی به پروندها در دادگاه ها به کندی پیش می رود و باید مسئولین برای این چاره ای را بیاندیشند.

,

وی به چند مورد از وظایف اصلی دستگاه قضا اشاره کرد و بیان داشت: رسیدگی به پروندها، نظارت بر اجرای قوانین توسط دیوان عدالت و پیشگیری از وقوع جرم از مهم ترین وظایف قوه قضاییه است.

,

امام جمعه برازجان همچنین نقش قوه قضاییه و دادگستری را در جامعه بسیار تاثیرگذار و مهم دانست و تصریح نمود: حضور فعال دستگاه قضا در جامعه با تعامل و پیگیری مفید و موثر است که این تعامل باید حفظ گردد.

,

مصلح همچنین مرخصی دادن به افراد شرور از زندان ها را یک خطر بزرگ دانست و تشریح کرد: مرخصی برای افراد شروری که توسط نیروی های نظامی و انتظامی با زحمات فراوان دستگیر شده است مرخصی داده می شود که این مرخصی ها عاقبت خوبی ندارد و باید طور دیگری با این افراد رفتار کنند.

,

وی همچنین درباره زمین خواری توسط افراد سودجو اضافه کرد: زمین خواری در شهرستان رواج یافته است که با همکاری نهادهای مربوط جلوی این رشد ها گرفته شده است حدود 700 باغ شهری هرکدام حدود صد میلیون تومان خرج کره بودند نیز برخورد شدند.

,

وی در آخر بیان کرد: بعضی از مدیران ما از مردم فرار می کنند و برایشان سخت است که به سوالات مردم جواب بدهند این کار چهره خوبی ندارند.

,

, ,

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان: جرایم در شهرستان کاهش سیر نزولی داشته است

, دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان: جرایم در شهرستان کاهش سیر نزولی داشته است,

در ادامه این مراسم یاسر حیدری دادستان جدید شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سالهای گذشته جرایم خشن و زمین خواری در شهرستان دشتستان سیر نزولی داشته است که امید می رود این تلاش ها بیش از پیش بشود.

,

, ,

وی در ادامه صحبت های خود درباره رضایت مندی مردم از دادگستری دشتستان اضافه کرد: با اضافه شدن چند قاضی به دادگاه شهرستان کار مردم سریعتر انجام می شود و موجب رضایت مندی مردم شده است .

, وی در ادامه صحبت های خود درباره رضایت مندی مردم از دادگستری دشتستان اضافه کرد: با اضافه شدن چند قاضی به دادگاه شهرستان کار مردم سریعتر انجام می شود و موجب رضایت مندی مردم شده است .,

رییس پیشین دادگستری شهرستان دشتستان:انقلاب باعث ایجاد تحول و تغییر در دشتستان شد

, رییس پیشین دادگستری شهرستان دشتستان:انقلاب باعث ایجاد تحول و تغییر در دشتستان شد,

رییس پیشین دادگستری شهرستان دشتستان درباره خدمت سه ساله خود در این شهرستان اظهار داشت: بنده در این مدت سه سال خدمت در این شهرستان بیشترین تلاش خود را انجام دادم تا کاری به ناحق انجام نشود و همه کارهای بنده بر حسب شرع و دین بوده است.

,

ذاکری مردم برازجان را مردمی ولایت مدار و متدین و با مذهب یاد کرد و خاطرنشان شد: مردم شهرستان دشتستان مردمی فهیم هستند و در هر شهرستانی از این کشور جرم هایی اتفاق می افتد و شهرستان دشتستان با دشتستان قبل از انقلاب فرق کرده است و حیف است این شهرستان هنوز به عنوان یک شهرستان جرم خیز شناخته شود.

,

, ,

وی درباره شناخته شدن این شهرستان به عنوان جرم خیز تصریح کرد: این شهرستان جوانان ولایی و انقلابی دارد و باید این عنوان از این شهرستان برداشته شود و انقلاب در این شهرستان باعث متحول شدن آن شده است.

,

رییس پیشین دادگستری شهرستان دشتستان درباره برخورد با جرم تاکید کرد: برخورد با جرم دغدغه همه است و نتیجه این برخوردها در این چند سال کاهش 40% جرایم در شهرستان دشتستان بوده است.

,

وی همچنین درباره زمین خواری تصریح کرد: زمین خواری یکی از پدیدهای مخربی است که در چند سال اخیر در شهرستان دشتستان به چشم می خورد ولی در قبال این پدیده شود 590 پرونده اعم از در شهر برازجان و اطراف آن و شهرستان داشته ایم که با همه این افراد برخورد شده است.

,

رییس دادگستری استان بوشهر:شهرستان دشتستان موقعیت کار فرهنگی بسیار زیادی دارد

, رییس دادگستری استان بوشهر:شهرستان دشتستان موقعیت کار فرهنگی بسیار زیادی دارد ,

رییس دادگستری استان بوشهر در این مراسم تودیع و معارفه که با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد گفت:دستگاه قضا دو هدف اصلی دارد که یکی از آنان پیشگیری از جرم است که وظیفه محوری آن است و دیگری نیز ایجاد امنیت نیز می باشد و باید کاری کنیم که جرم در جامعه کم شود.

,

جمادی مجازات را حدی بازدارنده خواند و اظهار داشت: مجازات بسیار تاثیر گذار است ولی ایجاد امنیت نمی کند ما باید کاری کنیم که سالم سازی با کاهش وقوع جرم داشته باشیم.

,

وی موقعیت های فرهنگی شهرستان دشتستان را بسیار زیاد یاد کرد و تصریح نمود: شهرستان دشتستان موقعیت کار فرهنگی بسیار زیادی دارد و هرچه در توان داریم باید برای مردم این شهرستان و استان بوشهر انجام دهیم.

,

, ,

رییس دادگستری درباره رایج شدن تیراندازی در مراسمات شادی در منطقه گفت: بعضی از افراد فکر می کنند که تیراندازی یک هنر است ولی در عوض این عمل و هر عملی که باعث آزار و اذیت مردم شود همان طوری که قرآن و احادیث می فرمایید حق و ناس است و باید مردم از این کار اجتاب کنند.

,

جمادی درباره ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر در سیستم قضا تصریح کرد: باید از این دو فریضه در در دستگاه قضا استفاده کرد و استفاده از ظرفیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برای پیشگیری از وقوع جرم تاثیر گذار است.

,

رییس جدید دادگستری شهرستان دشتستان:مدیری موفق است که احساس مسولیت کند

, رییس جدید دادگستری شهرستان دشتستان:مدیری موفق است که احساس مسولیت کند ,

رییس جدید دادگستری شهرستان دشتستان در این مراسم از زحمات مسلم ذاکری رییس پیشین دادگستری شهرستان دشتستان تشکر و قدردانی کرد و افزود: مدیریت یک حق نیست بلکه به عنوان یک تکلیف شناخته می شود.

,

حسین عزمی در ادامه صحبت های خود اخلاق را سرلوحه کار خود دانست و تاکید کرد: مدیری موفق است که احساس مسولیت کند و اگر غیر از این باشد نه خدمتی به مردم می کند و هیچگاه در کارهایش نیز موفق می باشد.

,

, ,

 وی در آخر صحبت های خود برنامه های آینده خود را جهت پیشرفت شهرستان دشتستان بیان کرد و خاطر نشان کرد: رضایت خداوند در هرکاری واجب است و سعی کنیم اقداماتی را انجام دهیم که مردم را راضی نگه داریم.

,

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات مسلم ذاکری تقدیر و حسین عزمی  به عنوان رییس دادگستری دشتستان معرفی شد و همچنین سید فخرالدین هاشمی گوراب به عنوان رییس دادگاه عمومی انقلاب بخش آبپخش منصوب و یاسر حیدری که قبلا به عنوان سرپرست دادستان شهرستان دشستان بود به عنوان رییس دادستانی شهرستان دشتستان گمارده شد.

, مسلم ,

انتهای پیام/.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه