اخبار داغ

ساخت دستگاه رب‌ساز توسط مبتکر بسیجی در پارس‌آباد+فیلم

ساخت دستگاه رب‌ساز توسط مبتکر بسیجی در پارس‌آباد+فیلم
یک بسیجی اهل پارس آباد موفق شده با ساخت دستگاه رب ساز گوجه علاوه بر کسب درآمد برای خودش، برای 11 نفر نیز بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، در سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" در حالی رویکرد سپاه به سمت اقتصاد مقاومتی و بخش تولید و پیشرفت بوده است که در این راستا سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد نیز با تاسی از این رویکرد با پرداخت وام کم بهره برای ایجاد صنایع تبدیلی حمایتهای خوبی از این طرح ها کرده است بگونه ای که در این زمینه شاهد راه اندازی صنایع تبدیلی و کارگاههای کوچکی توسط بسیجیان این شهرستان بوده ایم که از جمله می توان به ساخت دستگاه رب کش گوجه توسط یکی از بسیجیان پارس آبادی اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان,

 

,

خلیل آسمند یکی از کارآفرینان برتر در زمینه صنایع تبدیلی و کوچک در شهرستان پارس آباد است. این مبتکر بسیجی که لیسانس مدیریت بازرگانی دارد نزدیک 6 سال است که وارد فعالیت در حوزه تولید قطعات و ادوات کشاورزی شده و با کارآفرینی برای چندین نفر در این راستا موفقیت هایی را هم کسب کرده است.

,

 

,

این مبتکر بسیجی که بخشی از کار تولیدی خود را مدیون حمایت های بسیج سازندگی می داند، می گوید: با وام 20 میلیونی که از سپاه ناحیه پارس آباد دریافت کرده است ضمن ساخت و طراحی دستگاهی به نام رب کش گوجه علاوه بر کسب درآمد، بصورت مستقیم برای 11 نفر و غیر مستقیم برای 20 نفر دیگر نیز اشتغالزایی ایجاد کند.

,

 

,

آسمند ادامه می دهد: هزینه تمام شده این دستگاه برایش که به تولید انبوهی رسیده 3 میلیون تومان بوده است و در بازار فروش قیمت آن بین 4/5 الی 5 میلیون تومان به دست مشتریان می رسد.

,

 

,

وی تاکید کرد: این دستگاه به صورت ابتکاری ارتقاء یافته است و در مقایسه با نمونه موجود در بازار مزیت هایی از قبیل آبگیری تمیز و بی دانه و بدون پوسته گوجه به دلیل داشتن توری با سوراخ قطر یک میلیمتری در مقایسه با مشابه خود که قطر سوراخ توری 2 میلیمتری دارد.

,

 

,

این مخترع بسیجی، توری بودن محفظه داخلی بر خلاف نمونه مشابه، تعویض توری آسان در هنگام نیاز، تمیزکاری با آب کم بعد از هر بار آبگیری گوجه، تمام استیل (به خاطر بهداشتی بودن آب گوجه)، برقی و موتوری (موتور دیزلی) بودن آن در مواقع نبود برق و یا در مواقعی که به سکوت نیاز است و یا در مواقعی که با حجم زیاد کار مواجه باشید از جمله مزیتهای این دستگاه است.

,

 

,

سرهنگ مطلب شاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد در این باره گفت: در بازدیدی که از این واحد تولیدی داشتیم با مشاهده اینکه اشتغال و تولید در این کارگاه به عینه تحقق یافته است برآن شدیم تا با حمایت از این بسیجی موفق تسهیلات دیگری در اختیار وی قرار داده تا ضمن گسترش کسب و کار در منطقه، زمینه اشتغال چندین نفر را نیز فراهم کند.

,

 

,

گفتنی است؛ سپاه از جمله ارگانهایی هست که برای تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی قدم های خوبی برداشته است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه