اخبار داغ

مدیر عامل پایانه نفتی ایران:

صادرات 90 درصد نفت خام کشور در جزیره خارگ صورت می گیرد

صادرات 90 درصد نفت خام کشور در جزیره خارگ صورت می گیرد
مدیر عامل پایانه نفتی ایران گفت: صادرات 90 درصد نفت خام و درآمد زایی 70 درصد بودجه کشور و استقرار زنجیره کامل تولید نفت و گاز و حضور صنایع بالا دستی و پایین دستی، شامل حفاری و تولید، توسط صنایع نفت فلات قاره ایران در جزیره خارگ صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "خارگ خبر"؛ سید پیروز موسوی مدیر عامل پایانه نفتی ایران در پی سفر دو روزه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سفر در دوران پسا برجام، مهر تاییدی است برای ادامه راه بی پایان، که آبادانی و پیشرفت را برای کشور، رفاه و خوشبختی مردم و اثبات کار آمدی نظام به ارمغان داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "خارگ خبر"؛ ,

موسوی حضور آیت الله رفسنجانی در جاهای مختلف، مسائل سیاسی و اقتصادی کشور را نشان از روحیه جهادی، ایثارگری و مدیریت اثر بخش برای پیشرفت، رفاه و آبادانی کشور دانست و افزود: تاسیساتی که با حضور ایت الله هاشمی رفسنجانی شاهد آن بودیم در دو، سه سال گذشته بازسازی شده است.
وی تاکید کرد: موفقیت اخیر وزارت نفت در اپک بعد از تصمیم گیری هایی که وزارت نفت انجام دادند بدون هیچ محدودیت خاصی در تولید و صادرات نفت اتفاق افتاد.
موسوی خاطر نشان کرد: حضور ایت الله هاشمی رفسنجانی به جذب اعتبارات ما کمک می کند و در حوزه منابع انسانی در چند روز گذشته طی نامه ای که وزیر نفت در بحث پاداش سنوات به شورای نگهبان نوشته است، با توجه به این نامه، از ایت الله هاشمی رفسنجانی هم استمداد طلبیدیم که حضور ایشان در استان باعث تحولات سیاسی و اقتصادی در کشور خواهد بود.

,
,
,

مدیر عامل پایانه نفتی ایران گفت: با توجه به دوران پسا برجام صادرات نفت ١/٥ برابر افزایش پیدا کرده است و صادرات 90 درصد نفت خام و درآمد زایی 70 درصد بودجه کشور و استقرار زنجیره کامل تولید نفت و گاز و حضور صنایع بالا دستی و پایین دستی، شامل حفاری و تولید، توسط صنایع نفت فلات قاره ایران در جزیره خارگ صورت می گیرد.

,

وی افزود: جزیره خارگ با صادرات و توزیع و پخش فرآورده نفتی فلات قاره و همچنین حضور نیروهای نظامی اعم از نیروی دریایی سپاه و ارتش، پدافند هوایی، نیروی مقاومت بسیج با بهره گیری از سامانه های راهداری موشکی و تدابیر هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای انتظامی همراه با همدلی مردم جزیره یک منطقه استراتژی تلقی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه