مدافع اسبق تیم ملی در وضعیت وخیم؛

کرونای انصاریان شدت گرفت/ هاشمیان: برای سلامتی علی فقط دعا کنید!

کرونای انصاریان شدت گرفت/ هاشمیان: برای سلامتی علی فقط دعا کنید!
پزشک معالج علی انصاریان گفت: او در شرایط وخیم بیماری به‌سر می‌برد و برایش فقط دعا کنید.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پی ابتلا به کرونا همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فرهیختگان بستری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی که در روزهای اخیر حال عمومی‌اش روبه بهبودی اعلام شده بود، از ساعات پایانی روز گذشته دچار وخامت احوال شد و این حالت نامناسب تاکنون نیز ادامه داشته. دکتر هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان درباره شرایط بیماری بازیکن سابق سرخابی‌های پایتخت گفت: حال علی انصاریان خوب نیست، او در شرایط وخیم بیماری به‌سر می‌برد و برایش فقط دعا کنید. شرایط علی امشب کاملا متفاوت از دیروز شده و تحت تهویه مکانیکی (ونتیلاتور) قرار گرفته‌اند.
,
 
,
گفته می‌شود علی انصاریان نیز مانند مرحوم مهرداد میناوند تحت اینتوبه قرار گرفته است. خبرگزاری دانا برای این پیشکسوت فوتبال ایران آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه