جریمه نقدی برای ذوب ‌آهن، پرسپولیس و آقایی

جریمه نقدی برای ذوب ‌آهن، پرسپولیس و آقایی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای ذوب ‌آهن، پرسپولیس و آقایی جریمه درنظر گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته ششم لیگ برتر برگزار شد که از سوی سعید آقایی، بازیکن تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکن تیم مقابل رخ داد. وی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.همچنین تیم پرسپولیس به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری و اخراجی باید 100میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تیم ذوب آهن به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری و اخراجی باید 100میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
,
 
,
سید عبداله حسینی، بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل فحاشی به بازیکن تیم مقابل به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آرای فوق قطعی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه