دو جلسه محرومیت و جریمه یلی و سال‌افزون

دو جلسه محرومیت و جریمه یلی و سال‌افزون
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پوریا یلی و فرهاد سال‌افزون بازیکنان تیم شهرداری ارومیه را به دو جلسه محرومیت و جریمه نقدی محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیست‌وهفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز جمعه 17 بهمن‌ماه با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم‌های شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در آخرین دیدار هفته بیست‌وهفتم، در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ورامین 3 بر 2 به پیروزی رسید.

,

این مسابقه در پایان با حاشیه‌هایی همراه شد و بلافاصله کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات تا تشکیل کمیته انضباطی، پوریا یلی و فرهاد سال‌افزون را از حضور در مسابقات محروم کرد.

,

نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای بررسی این موضوع، دوشنبه 20 بهمن‌ماه برگزار شد و آرای زیر با استناد به ماده 3 و بند 2 ماده 4 آئین‌نامه انضباطی برای نامبردگان صادر شد:

,

    پوریا یلی 2 جلسه محرومیت قطعی از حضور در سالن مسابقه و 300 میلیون ریال جریمه نقدی

,

    فرهاد سال‌افزون دو جلسه محرومیت که تا پایان لیگ 1399 به حالت تعلیق درآمده است و دویست میلیون ریال جریمه نقدی

,

رای صادره در فرجه قانونی قابل تجدیدنظر خواهی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه