مربیان آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان پیش از بازی چه گفتند؟

عبداللهی: بازیکنان به این درک رسیده‌اند که کادر فنی از آنها چه می‌خواهد/ نظافت کار: امیدوارم بازیکنان نفت شجاعانه بازی کنند

عبداللهی: بازیکنان به این درک رسیده‌اند که کادر فنی از آنها چه می‌خواهد/ نظافت کار: امیدوارم بازیکنان نفت شجاعانه بازی کنند
مربیان آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان پیش از بازی هفته پانزدهم لیگ برتر صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا عبداللهی مربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال آلومینیوم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: فردا  (شنبه) بازی آخر ما در نیم‌فصل اول است. شرایط تیمی ما خوب است و هفته‌های خوبی را سپری کردیم. برنامه‌های مدنظر کادر فنی و خطیبی در تمرینات پیاده شده و به چیزی که می‌خواستیم، دست یافته‌ایم. فردا آماده یک بازی خوب و پُرفشار هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با تمجید از بازیکنان آلومینیوم گفت: خدا را شکر بچه‌ها از لحاظ تاکتیکی به این درک رسیده‌اند که کادر فنی از آنها چه می‌خواهد. آنها همچنین از لحاظ امتیازی به این درک رسیده‌اند که امتیازات بازی فردا، از لحاظ جدولی چه تاثیراتی در تیم ما دارد. ما یک تیم هستیم و تمام تلاش ما بر این است که دل مردم استان مرکزی و شهر اراک را شاد کنیم. با تمام قدرت و وجود، آماده بازی مقابل نفت مسجدسلیمان هستیم. 
,
مربی آلومینیوم در مورد غایبان تیمش مقابل نفت تصریح کرد: ربیع‌خواه تنها مصدوم ماست که تمرینات خود را کنار تیم آغاز کرده است. اسماعیل شریفات هم محروم است.
,
 
,
*نظافت کار: امیدوارم بازیکنان نفت شجاعانه بازی کنند
,
مجید محافظت‌کار مربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آلومینیوم تیم سختکوشی است که لایه‌های دفاعی مستحکمی دارد. این تیم در دیدارهای اخیر نتایج خوبی گرفته و تیمی قابل احترام محسوب می‌شود و بر همین اساس نیز فردا مسابقه سختی خواهد بود.
,
وی افزود: تیم ما تمرینات خوبی در هفته اخیر زیر نظر حسینی داشته و نقاط ضعف و قوت توسط سرمربی تیم آنالیز شده است. امیدوارم بازیکنان تیم ما با یک بازی شجاعانه و دقیق و کسب نتیجه‌ای خوب از زمین خارج شوند و هدیه‌ای به هواداران بدهند تا تیم در جایگاه خوبی نیم فصل اول را به پایان برساند.
,
مربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه این تیم بدون محروم و مصدوم در دیدار با آلومینیوم به میدان می‌رود، گفت: در لیگ برتر همه تیم‌ها می‌خواهند که برنده از زمین بیرون بیایند، حتی آنهایی که شکست می‌خوردند. شرایط تیم‌ها به هم نزدیک است. برنامه ما هم چیزی جز پیروزی نیست و امیدوارم با تمرکز و تلاش بالا، یک برد را رقم بزنیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه